BMW324TDa Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 I rein forbannelse over manglende initiativ fra mine venner med hengerfeste og diverse bånd til strenge damer og nyforelskede kjærester fra deres side, bestillte eg i forbannelsen ett hengerfeste på Meca på mandag og fikk det i går klokken 13. Nå er festet montert og en testtur gjennomført. Ser ut som det kan gå litt seint, men det går like bra som Hiacen vi brukte forrige gang. Merkelig nok..... Så nå blir det 64 ville HK og 695 kilo med henger til Rudskogen.. Hehe.. Takker Biltilsynet for passende regler på BE som gjør at dette lar seg gjennomføre på få kilos margin. All bagasje i vognen har blitt veid for å holde aktuell vekt på henger under 760kg grensen i vognkortet.. Hi hi. Legg dere gjerne i kø bak, eg byr på kaffe hver annen time.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 god tur.. og ikke få noen fartsbøter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 artig opplegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Må si det var bare helt rått:) når er det du drar? Vurdere selv og dra, men de jeg skulle dra med trakk seg dessverre. pga dårlig vær. Hadde vært bra om vi kunne timet inn litt så jeg kunne truffet deg på turen. og kommer ganske nærme deg? drar du alene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 god tur.. og ikke få noen fartsbøter Kan vell berre skje i fritt fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Lykke til på ferden! Pass på at du ikke putter for mye vekt i vogna... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Herlig! Godt å se folk med entusiasme. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2007 Må si det var bare helt rått:) når er det du drar? Vurdere selv og dra, men de jeg skulle dra med trakk seg dessverre. pga dårlig vær. Hadde vært bra om vi kunne timet inn litt så jeg kunne truffet deg på turen. og kommer ganske nærme deg? drar du alene? Kjører i kveld. Om en times tid faktisk.. Driver bare og leter etter passet mitt som eg ikkje har brukt siden 2003..... Forbanna greier. Regner med eg er i Oslo ut på morgenen/formiddagen i morgen. Skal treffe noen der som har vært på Metallicakonserten. Har med meg en haiker til Oslo. Hvis du vil ta kontakt i oslo kan du sende meg en sms eller noe på 93250819... Kan ikkje gi noe eksakt tidspunkt på ankomst, da det er noe usikre faktorer ute og går i form av fart, hk og pågangsmot. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2007 god tur.. og ikke få noen fartsbøter Kan vell berre skje i fritt fall Undervurderer du "the Force"?? Klarer sikkert 91.2 km/t i den halvdelen av Lærdalstunellen som heller nedover.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 tøfft Skal hilse på hvis jeg ser deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 Hehe.. er det ikke diesel heller? Skodaene er gode å kjøre, men det er ikke akkurat noen drøm å ha henger bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 Hvor mye kostet hengerfestet? Skulle hatt ett slikt ett selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 Bra jeg kjørte fra Bergen før deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2007 En liten update: Turen gikk fint den. Over 70km/t opp Gudvangentunellen og svimlende 2. gear opp hele Hemsedal. Siden eg kjørte om natten var det minimalt med trafikk og turen gikk fint. Men at bilen diget det tror eg ikkje. Hehe. Holdt overaskende fint på temperaturen og UNDER en liter på milen med pinekjøring i 65 mil med vogn og full oppakking er det ingenting å si på. Eksosen knakk på Rudskogen så det ble noen mil med fri eksos etter potte 1 fra Rakkestad til Larvik via Strømstad. Ble litt lei da. Nå er det lykkelige vogntoget lokalisert hos slekt i Larvik før det bærer ut på nye ferder på torsdag... Slenger inn noen bilder til når eg kommer meg hjem. Hengerfestet kostet forresten 2050,- hos Meca. Får de til 1299,- på Biltema. Men Meca hadde det ikke på lager mandag klokken 14, men hadde det inne til Tirsdag kl 1200 alikevel. imponerende og all ære til de. forresten latterlig enkelt å montere.... Hilsen Onkel Reisende Mac Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2007 Hehe.. er det ikke diesel heller?Skodaene er gode å kjøre, men det er ikke akkurat noen drøm å ha henger bak. Joda. Er diesel. Ikke atuellt å kjøre en liten drittbil med mindre det er diesel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå