Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var "Hamann" leppen lakkert og montert på bilen. Dette er en kopi av den ekte Hamann leppen bare så det er sagt. Bilen ble bra lav foran nå da. Bilen er jo som sagt utstyrt med M-Tech understell men nå er det ikke mange cm. igjen å gå på hehe...

Her er et bilde av herligheten, hehe....

Bilder3821.jpg

• Svar 282
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Skrevet

I dag kom "spoilerleppen"/spoileren til bagasjelokket. Skal levere den til lakkering i morgen.

Mot formodning så snuser jeg på noen 20" til sommeren. Til vinterdekkene så blir det noen nye 18" felger. Bilder kommer når jeg har fått felgene.

Har sotet baklyktene :roll:

Skrevet

Bilder kommer selvsagt underveis. Gleder meg til å få på spoilerleppen/vingen. Det gjør bakenden litt stiligere.

Og gleder meg stort til de nye 18" vinterfelgene kommer på. Det er faktisk eneste gangen jeg har gledet meg til å få på vinterfelger, hehehehe.... Har lyst til å få på sotefilm på siderutene men det å få av dørtrekkene viser seg å ikke være bare bare. Om noen vet hvordan man får dem av så hadde jeg satt pris på en forklaring. Selve leggingen av solfilm er jeg ganske flink med vil jeg påstå. Har gjort dette på mange biler med meget gode resultater.

• 1 month later...
Skrevet

Hadde full vask og polering av bilen i forgårs. Ble grisebra. Meguiars NXT Car Wash, Meguiars NXT Car Wax og Meguiars Ultimate Quick Detailer. Og felgene fikk seg en polering med Meguiars All metal polish. Bilen skinner noe sinnsykt nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...