Thunder Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2007 Da var "Hamann" leppen lakkert og montert på bilen. Dette er en kopi av den ekte Hamann leppen bare så det er sagt. Bilen ble bra lav foran nå da. Bilen er jo som sagt utstyrt med M-Tech understell men nå er det ikke mange cm. igjen å gå på hehe... Her er et bilde av herligheten, hehe....
Thunder Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2007 I dag kom "spoilerleppen"/spoileren til bagasjelokket. Skal levere den til lakkering i morgen. Mot formodning så snuser jeg på noen 20" til sommeren. Til vinterdekkene så blir det noen nye 18" felger. Bilder kommer når jeg har fått felgene. Har sotet baklyktene
Steffan C Skrevet Oktober 17, 2007 Skrevet Oktober 17, 2007 Gratulerer med fin E60! Ble pent med "Hamann" leppa, og blir nok helt suverent med 20" .
Mikke1981 Skrevet Oktober 17, 2007 Skrevet Oktober 17, 2007 Da må vi få se litt bilder her etter vært Når du har fått på delene
Thunder Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2007 Bilder kommer selvsagt underveis. Gleder meg til å få på spoilerleppen/vingen. Det gjør bakenden litt stiligere. Og gleder meg stort til de nye 18" vinterfelgene kommer på. Det er faktisk eneste gangen jeg har gledet meg til å få på vinterfelger, hehehehe.... Har lyst til å få på sotefilm på siderutene men det å få av dørtrekkene viser seg å ikke være bare bare. Om noen vet hvordan man får dem av så hadde jeg satt pris på en forklaring. Selve leggingen av solfilm er jeg ganske flink med vil jeg påstå. Har gjort dette på mange biler med meget gode resultater.
Saltkjelen Skrevet Desember 16, 2007 Skrevet Desember 16, 2007 Dette må jeg si har blitt en tøff bil, men jeg liker ikke det du har gjort med angel eyesene. Syns de skal være originale..
Thunder Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Skrevet Desember 16, 2007 Hadde full vask og polering av bilen i forgårs. Ble grisebra. Meguiars NXT Car Wash, Meguiars NXT Car Wax og Meguiars Ultimate Quick Detailer. Og felgene fikk seg en polering med Meguiars All metal polish. Bilen skinner noe sinnsykt nå.
Thunder Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Skrevet Desember 16, 2007 Jeg har ikke gjort noe med englene jeg. De er org. men bildet er tatt med mobilen i en mørk garasje så derfor ser de ekstra lyse ut.
Steffan C Skrevet Desember 16, 2007 Skrevet Desember 16, 2007 Jøss, var helt sikker på at AE'ene hadde fått nye pærer eller CCFL. Ser meget bra ut dette og kom med flere bilder etterhvert .
Thunder Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Skrevet Desember 16, 2007 Har forresten fått mekket shadowline som noen kanskje har fått med seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå