Aleks Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 nei d gjør d ikke. eg har brukt d på min.. det er jo ikke vann i den forstand da.. men damp.. presser seg ned i setene. bruker en mikrofiber klut foran på den slik at driten henger seg fast i den.. fungerte helt fint i min bil.. har samme stoffet i min bil som trådstarter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Customizer Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2007 Skal gi tilbakemelding. Jeg skal prøve Autoglym sin rens. Om ikke Aleks kommer over en tur fra bergen med steamern sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M3 Skrevet Juli 13, 2007 Share Skrevet Juli 13, 2007 Trikset med en eller annen "flekkfjerner" og støvsuger funker veldig bra... Gjør det rett som det er på biler med flekkete seter... Noe som funker bra er faktisk Jif...spes. på fettete flekker...sprut på flekken...la det stå et par min. og ta støvsugeren...gjenta etter behov. Svarte/mørke seter blir nødt til å ta hele uansett....de rensede flekkene blir plutselig mye renere enn stoffet rundt og det ser bare ut som det er en annen/ny flekk..he he. Steamer må du ikke bruke på steder der stoffet er limt og brukes forsiktig der stoff møter plast/skinn etc. Steamer funker best på steder hvor det er mulig å steame gjennom stoff og ut... Steamer du setene så blåser du egentlig dritten lenger ned i setet og får du ikke ut all fuktighet så er moroa igang. Våt/fuktig seteinnmat lukter py....særlig om bilen står lukket i sola... Men tørk ordentlig,så går det helt sikkert bra. Lykke til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juli 13, 2007 Share Skrevet Juli 13, 2007 Skal man sprute på Jif, og la det stå litt, og så støvsuge? Man skal vel bruke en klut eller svamp eller noe å gni det inn ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morningstar665 Skrevet Juli 13, 2007 Share Skrevet Juli 13, 2007 Vurderer å få meg ny bil om halvt år, men jeg tenker fram og tilbake om jeg skal ha skinn eller stoffinteriør til den. Hvordan er kvaliteten på stoffinteriøret på de nyere BMW? Hvis stoffinteriøret er av såpass god kvalitet og er noenlunde rengjøringsvennlig så kan jeg kanskje droppe skinninteriør, pga den stive prisen (20 000 ekstra). Men jeg vet jo skinn tåler mer, og er såpass "vanntett" til at tilsøling ikke blir like stort problem som stoff... Men hva er deres meninger? Er det verdt å investere 20 000 ekstra, eller er stoffinteriøret godt nok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Customizer Skrevet Juli 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2007 Hei folkens! Da har jeg vert ute å handla meg Autoglym Interior Shampo. Jeg var veldig fornøyd med resultatet, etter som alle mine flekker forsvant. Kan anbefale denne til alle. Men husk å prøv den en "lur" plass først, du kan ver uheldig at stoffet ditt farger av. Jeg glemte å ta før og etter bilder, men det blei kjempeforskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juli 13, 2007 Share Skrevet Juli 13, 2007 Bruker du det sammen med vann? Hvordan er det å tørke setene etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Bmw e36- Skrevet Juli 13, 2007 Share Skrevet Juli 13, 2007 Bruker du det sammen med vann? Hvordan er det å tørke setene etterpå? Det er sprute flaske som du tar rett på. vent 5min og skurer du forsikig med en fuktig klut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juli 13, 2007 Share Skrevet Juli 13, 2007 Okei. Hvor kjøpte du den, og pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Customizer Skrevet Juli 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2007 Jeg kjøpte det på en lokal besinstasjon til 105,- eller hva det var.. Det var enkelt i bruk, bare å spraye på til det var fuktig, la det stå litt, og tørke av med en fuktig og rein klut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Nå har jeg kjøpt den å Og prøvd ;D Ble veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Ser at de har en sånn Turtle Wax seterenser på Shell. Det følger med en gummibørste! Tror jeg skal teste ut denne.. Noen som har prøvd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Den er grei, men den fjernet ikke de verste flekkene.. Det gjorde autoglymen Og den kostet bare 20 kroner mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Da blir det autoglym da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå