Gå til innhold

Setevask.. Noen tips ?

Customizer
 Share

Anbefalte innlegg

nei d gjør d ikke. eg har brukt d på min.. det er jo ikke vann i den forstand da.. men damp.. presser seg ned i setene. bruker en mikrofiber klut foran på den slik at driten henger seg fast i den.. fungerte helt fint i min bil.. har samme stoffet i min bil som trådstarter.:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trikset med en eller annen "flekkfjerner" og støvsuger funker veldig bra...

Gjør det rett som det er på biler med flekkete seter...

Noe som funker bra er faktisk Jif...spes. på fettete flekker...sprut på flekken...la det stå et par min. og ta støvsugeren...gjenta etter behov.

Svarte/mørke seter blir nødt til å ta hele uansett....de rensede flekkene blir plutselig mye renere enn stoffet rundt og det ser bare ut som det er en annen/ny flekk..he he.

Steamer må du ikke bruke på steder der stoffet er limt og brukes forsiktig der stoff møter plast/skinn etc.

Steamer funker best på steder hvor det er mulig å steame gjennom stoff og ut...

Steamer du setene så blåser du egentlig dritten lenger ned i setet og får du ikke ut all fuktighet så er moroa igang.

Våt/fuktig seteinnmat lukter py....særlig om bilen står lukket i sola...

Men tørk ordentlig,så går det helt sikkert bra.

Lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å få meg ny bil om halvt år, men jeg tenker fram og tilbake om jeg skal ha skinn eller stoffinteriør til den. Hvordan er kvaliteten på stoffinteriøret på de nyere BMW?

Hvis stoffinteriøret er av såpass god kvalitet og er noenlunde rengjøringsvennlig så kan jeg kanskje droppe skinninteriør, pga den stive prisen (20 000 ekstra).

Men jeg vet jo skinn tåler mer, og er såpass "vanntett" til at tilsøling ikke blir like stort problem som stoff...

Men hva er deres meninger? Er det verdt å investere 20 000 ekstra, eller er stoffinteriøret godt nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens!

Da har jeg vert ute å handla meg Autoglym Interior Shampo.

Jeg var veldig fornøyd med resultatet, etter som alle mine flekker forsvant.

Kan anbefale denne til alle.

Men husk å prøv den en "lur" plass først, du kan ver uheldig at stoffet ditt farger av.

Jeg glemte å ta før og etter bilder, men det blei kjempeforskjell :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...