Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk dere om BMW kjøper Volvo...Og setter bakhjulstrekk på den nye C30...Hadde vel blitt en for stor konkurent til 1-serien,men tanken er fin...Som sagt så blir det spennende hva de kjøper uansett.Alltid moro med noe nytt!!

Skrevet

Som når Chevrolet satte merket sitt på Kia?Plutselig kjøper BMW opp Hyundai og kaster på propellen på dem ;) Følte at jeg bannet litt i kirka nå men...

Skrevet
Som når Chevrolet satte merket sitt på Kia?Plutselig kjøper BMW opp Hyundai og kaster på propellen på dem ;) Følte at jeg bannet litt i kirka nå men...

Ikke på kia, men daewoo mener du nok......

Skrevet

Ikke på kia, men daewoo mener du nok......

:oops: ja.... :oops:

Skrevet
Sitter BMW motor i Nye Peguot 207/307 (1.6 120HK og 1.6 Turbo), så kansje dem har no på gang :roll:

Det er ikke helt riktig å kalle den BMW motor, den er utviklet SAMMEN med PSA.

Skrevet

skulle gjerne likt å se Volvo bli kjøpt opp av BMW, det hadde vært svært spennende :)

Men Ford sier de skal beholde volvo, så det skjer vel neppe...

Skrevet

Ifølge AMS Sverige er skal Ford selge Volvo, og det kan bli for 8mrd DOLLAR (en liten detalj der NSS :D )

Vi har diskutert BMW's planer i en anne tråd tidligere. Og BMW har nå avkreftet ryktene om eventuelle oppkjøp.

Skrevet
Ifølge AMS Sverige er skal Ford selge Volvo, og det kan bli for 8mrd DOLLAR (en liten detalj der NSS :D )

Vi har diskutert BMW's planer i en anne tråd tidligere. Og BMW har nå avkreftet ryktene om eventuelle oppkjøp.

Denne saken er trolig ikke avgjort ennå, men BMW må på et eller annet tidspunkt vokse organisk... så vi går en spennende tid i møte. Her er den aktuelle tråden... :D

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=50096

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...