Gå til innhold

Hva syns dere om denne gutta?

Ron Jeremy
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har i en periode nå kikket etter anstendig E39 touring (med anstendig menes 525i/530i evt helst 530Dat - IKKE 520ia...)

:lol:

Så kom jeg over denne...

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=10571119

Hva syns dere, pris i det hele tatt?

Kunne tenkt meg noe mer utstyr, navi, el seter m memory osv, men den ser lekker ut, og jeg er litt nervøs for diesel motor mht diesel pumpe og generelt virker det som det er en del problemer med dieselen til BMW (har flere kollegaer som sliter med sine E46 320 Dat 02 modeler, nei de er ikke chippet)

synspunkter takk!

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jo meget fin ut, spekka med utstyr å, fins jo sikkert flere å velge mellom, men gå får den om du mener at "this is the car"..

Men ting, er jenter på det her forumet også 8) (Hva syns dere om denne gutta)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 530DAT selv, å kan berolige deg med at det er gode motorer med lite tull. Dieselpumpa har jeg aldri hørt vært noe problem på 530. Da var det heller mye tull med TDS motorene, sammenlignet med D motoren.

Jeg har orginale sportseter i min å her er det mer en god nok sidestøtte.. så det finnes bra orginalt også. Så det er sagt..

Jeg personlig ville mye heller vurdert 530D en 530i, lurer på hva den drikker på småkjøringa? Samt at den holder seg bedre i pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...