Gå til innhold

1988 E34 535i selges kr.25000

zephyr23
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, jeg selger da nå min BMW E34 535i grunnet at den ble for dyr for meg nå :( , dette er en 88 mod som har gått 296000km, har litt ventil tikking ( men det er jo en gammel BMW)

Den er blå uten solys men skifter over til lilla i sollys, har endel feil i lakken som: riper, litt polerings skjolder, osv. pluss noen rustflekker men bare en flekk som må sveises på ( som jeg har funnet) den har org blått interiør, med elektriske vinduer forann og bak, elektrisk takluke, M kule, den store kjørecomputeren, og org skinnratt, instrumenthuset er ikke helt som det skal være men dette ordnes før den selges, samme med den ene baklykta som ikke funker. det er en dunkelyd fra høyre framhjul, sjekket dette og det virka som det bare var ett pendelstag som var gåent ( dette fikses også)

Utvendig så står det akurat nå tre 15'' org E39 felger, og ett reserve dekk grunnet at den ene felgen ble ødelagt etter et lite møte med en fortauskant. bilen er senket av en a de forige eierne så med noen større felger blir den bra :) Dette er en bil som går veldig godt,og den har også den gode gammle M30 maskinen, som tåler MYE(mot at du kjører den inn god å varm først) uffatelig god å kjøre, både på bykjøring og langkjøring. Skal være ærlig å si at dette er på ingen måter en perfekt bil, men er ikke store innsatsen som må til for at den skal se bedre ut! Årsavgifta er seff betalt. så er bare omregg dere må ut med!

Bilen går ikke for under 25000, så skambud eller bud under denne sum motas ikke, da den absolutt ( til tross for sine feil) er verdt denne summen!

Send PM hvis du er interisert:)

har bare ett bilde på pc'n nå, men skal ta flere imorra og legge ut!

men her har du det ( står ved siden av prosjekt bilen min)

dsc00548gn0.jpg

Shot with K610i at 2007-07-13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

336mik skrev:

litt vondt å se,men er det en sedan?

Hei, ja dette er en sedan ja. litt vondt å se på det bildet ja, men det er det eneste jeg har akkurat nå på pc'n, skulle egentlig ta idag men er redd for å blåse avgårde hvis jeg beveger meg ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er flere bilder( på ingen måter en strøken bil, men alikavel en skikkelig godbil :) )

dscf0772tq3.jpg

Shot with FinePix F30 at 2007-07-15

dscf0773bu2.jpg

dscf0774pp7.jpg

dscf0775vh4.jpg

dscf0776qs5.jpg

dscf0777cb0.jpg

dscf0778yh1.jpg

dscf0779wq5.jpg

dscf0780iy5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, så lenge du kan vise til en arbeidkontrakt og at du ikke har noe inkasso saker hengende over deg skulle dette gå helt fint,men er jo bare å stikke ned i den lokale banken og snakke med en av rådgiverne så gir de deg alle svar du trenger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vist jeg har fått lån så skulle ja ha kjøpt bilen din.

men kordan blir det å få lån vist man har nettopp bytta jobb?

Ikke noe problem som regel, jeg tok opp huslån rett etter at jeg hadde skiftet jobb, var riktignok en bedre betalt jobb men alikevel bør det gå greitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bump. Ingen som er interisert i en skikkelig godbil ? :)

Hei du. Jeg er interessert i en slik bil. Men jeg undres på om det er noe oljeforbruk og eventuelt om kjølesystemet er tett. Er det lenge siden bilen var på EU godkjenning? Skal du ha noe ekstra for bilen hvis du skal fikse de småfeilene du nevnte innledningsvis før du leverer den for salg?

Skal det mye til for å få denne bilen godkjent med en Alpina P 10 bi turbomotor eller en 745 turbomotor hos biltilsynet?

Skulle ha sendt deg pm men jeg vet ikke hvordan det gjøres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...