Andii2k7 Skrevet Juli 29, 2012 Skrevet Juli 29, 2012 hei Tord ! he lest igjøna hele tråden din idag ! imponerende ! gøy å se hvordan du gjorde det med bakstilling osv .. må vell bli noe lignende på meg også når jeg blir ferdig med motoren min og den skal nedi e12en
Tordd Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Skrevet Juli 31, 2012 hei Tord ! he lest igjøna hele tråden din idag ! imponerende ! gøy å se hvordan du gjorde det med bakstilling osv .. må vell bli noe lignende på meg også når jeg blir ferdig med motoren min og den skal nedi e12en Hei:) kjekt å høre. Har lest gjennom din og:) ser du som du har funne deg en fin e12! lykke til, ditta blir bra;)
Andii2k7 Skrevet Juli 31, 2012 Skrevet Juli 31, 2012 hei Tord ! he lest igjøna hele tråden din idag ! imponerende ! gøy å se hvordan du gjorde det med bakstilling osv .. må vell bli noe lignende på meg også når jeg blir ferdig med motoren min og den skal nedi e12en Hei:) kjekt å høre. Har lest gjennom din og:) ser du som du har funne deg en fin e12! lykke til, ditta blir bra;) ja der e jo litt å gjer på den .. men de blir nokk å ta litt å litt over lenger tid tenke ej .. men 518 å 525-28 å oppover forstilling .. e de samme utenom størrelse på bremsene ?
Dralle Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 Mon tro om det var deg jeg møtte på tirsdag cirka klokka 19.30 i retning mot eller ved Tjørvåg? (...tror det heter det der.) Holdt vertfall på å vri av meg haode
Tordd Skrevet August 9, 2012 Forfatter Skrevet August 9, 2012 hei Tord ! he lest igjøna hele tråden din idag ! imponerende ! gøy å se hvordan du gjorde det med bakstilling osv .. må vell bli noe lignende på meg også når jeg blir ferdig med motoren min og den skal nedi e12en Hei:) kjekt å høre. Har lest gjennom din og:) ser du som du har funne deg en fin e12! lykke til, ditta blir bra;) ja der e jo litt å gjer på den .. men de blir nokk å ta litt å litt over lenger tid tenke ej .. men 518 å 525-28 å oppover forstilling .. e de samme utenom størrelse på bremsene ? Oki:) ekje helt sikker på om forstillingen er lik. Mn tror det er mye det samme. Skal sjekke det opp:)
Tordd Skrevet August 9, 2012 Forfatter Skrevet August 9, 2012 Mon tro om det var deg jeg møtte på tirsdag cirka klokka 19.30 i retning mot eller ved Tjørvåg? (...tror det heter det der.) Holdt vertfall på å vri av meg haode Hehe! Ja stemmer nok! håper det går bra med nakken:p
Tordd Skrevet September 22, 2012 Forfatter Skrevet September 22, 2012 Hjelp!! Er på bmwtreff på Våler, og har hatt en kjekk dag på banen. Mn på siste runda i dag var de slutt på bremseklosser bak!:/ noen i området som har liggende,? Passer frå e28 og e30? Holder med bare klosser! (Skal kjøre 55 mil hjem, så sitter litt i saksa!:/) har vært på alle butikker i området å ingen har:(
Jås Skrevet September 22, 2012 Skrevet September 22, 2012 Hørt med schmiedmann karane? Så der lå noen i teltet,men muligens det var kun foran?
Tordd Skrevet September 22, 2012 Forfatter Skrevet September 22, 2012 Hørt med schmiedmann karane? Så der lå noen i teltet,men muligens det var kun foran? Takk for tipse:)! Tenkte ej skolle høyre me folk under middagen i kveld me..
Jås Skrevet September 22, 2012 Skrevet September 22, 2012 Jeg har et ekstra sett til e21,men det er sikkert ikke likt...
Tordd Skrevet September 22, 2012 Forfatter Skrevet September 22, 2012 Jeg har et ekstra sett til e21,men det er sikkert ikke likt... Nei tror ikke det passer nei:/
Jås Skrevet September 22, 2012 Skrevet September 22, 2012 Schmiedmann kan ta med! Skal dei ordne det?
Jås Skrevet September 22, 2012 Skrevet September 22, 2012 Dei tar med klosser så har du et alternativ der vertfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå