Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 373
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

hei Tord ! he lest igjøna hele tråden din idag ! imponerende ! :)

gøy å se hvordan du gjorde det med bakstilling osv .. må vell bli noe lignende på meg også når jeg blir ferdig med motoren min og den skal nedi e12en :)

Skrevet

gøy å se hvordan du gjorde det med bakstilling osv .. må vell bli noe lignende på meg også når jeg blir ferdig med motoren min og den skal nedi e12en :)

Hei:)

kjekt å høre. Har lest gjennom din og:) ser du som du har funne deg en fin e12! lykke til, ditta blir bra;)

Skrevet

kjekt å høre. Har lest gjennom din og:) ser du som du har funne deg en fin e12! lykke til, ditta blir bra;)

ja der e jo litt å gjer på den :) .. men de blir nokk å ta litt å litt over lenger tid tenke ej :) ..

men 518 å 525-28 å oppover forstilling .. e de samme utenom størrelse på bremsene ? :)

Skrevet

Mon tro om det var deg jeg møtte på tirsdag cirka klokka 19.30 i retning mot eller ved Tjørvåg? (...tror det heter det der.) Holdt vertfall på å vri av meg haode :P

Skrevet

ja der e jo litt å gjer på den :) .. men de blir nokk å ta litt å litt over lenger tid tenke ej :) ..

men 518 å 525-28 å oppover forstilling .. e de samme utenom størrelse på bremsene ? :)

Oki:) ekje helt sikker på om forstillingen er lik. Mn tror det er mye det samme. Skal sjekke det opp:)

Skrevet
Mon tro om det var deg jeg møtte på tirsdag cirka klokka 19.30 i retning mot eller ved Tjørvåg? (...tror det heter det der.) Holdt vertfall på å vri av meg haode :P

Hehe! Ja stemmer nok!;) håper det går bra med nakken:p

• 1 month later...
Skrevet

Hjelp!! Er på bmwtreff på Våler, og har hatt en kjekk dag på banen. Mn på siste runda i dag var de slutt på bremseklosser bak!:/ noen i området som har liggende,? Passer frå e28 og e30? Holder med bare klosser! (Skal kjøre 55 mil hjem, så sitter litt i saksa!:/) har vært på alle butikker i området å ingen har:(

Skrevet
Hørt med schmiedmann karane? Så der lå noen i teltet,men muligens det var kun foran?

Takk for tipse:)! Tenkte ej skolle høyre me folk under middagen i kveld me..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...