Tordd Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 joda her skjer det ting:) men det har gått litt seint i de siste! kommer me oppdatering om litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordd Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 Nå er diffeste og stabbstagfestene komt på plass. måtte flytte diffeste på grunn av den nye/større diff. og sabbstag var ikke på bilen da jeg kjøpte den, så måtte lage fester! drivakslinger er skiftet manchetter på, og lakket. mer bilder kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Ser jo bra ut dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordd Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 Ser jo bra ut dette! takk for de=) ble litt mere arbeid med det diffeste en jeg trodde, så det var kjekt å bli ferdi med de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Lakkboks neste stopp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordd Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 Lakkboks neste stopp! jepp! lakk i februar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 blir bra dette her:) angrer litt på at jeg solgte diffen og drivakslingene nå da jeg knuste en knute her for litt siden:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordd Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 blir bra dette her:) angrer litt på at jeg solgte diffen og drivakslingene nå da jeg knuste en knute her for litt siden:P hehe, ja nå kan du angre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weheeE34 Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 fått noke farge på bilen Tord? he virkelig kosa dej me dinne ser ej, mykje so he skjedd sida den forlot motorklubben vertefall ser vertefall steikje bra ut Roy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordd Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2009 fått noke farge på bilen Tord? he virkelig kosa dej me dinne ser ej, mykje so he skjedd sida den forlot motorklubben vertefall ser vertefall steikje bra ut Roy Hei Roy:) nei hekje fått på fargen enda, men de nærma sei. ser ut som de blir om ett par veke. Ja de vart mykje jobb du:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordd Skrevet April 5, 2009 Forfatter Share Skrevet April 5, 2009 Da har jeg endelig fått ordnet med lakkering! Bilen er sendt! . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weheeE34 Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 ken som skal lakkere til dej? sende du den langt avgårde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 e12 545 høres morro ut Er den klar til å "bare" monteres sammen når du får den tilbake fra lakk eller? Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordd Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 ken som skal lakkere til dej? sende du den langt avgårde? Aasen bil, oppi Dimna:) så det vart ikke lange turen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 ken som skal lakkere til dej? sende du den langt avgårde? Den står på Dimna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå