Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 373
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Rått prosjekt. Min første bil var en E12, så dette er gull for meg. Gleder meg til å se ferdig resultat :) dette var gromt.

Skrevet
Rått prosjekt. Min første bil var en E12, så dette er gull for meg. Gleder meg til å se ferdig resultat :) dette var gromt.

ja dette var den første bilen jeg også kjøpte!:)

tror det skal bli bra;)

Skrevet
Hvor kjøpte du felgene? :)

kjøpte dem på vestnes for 2-3 år siden, men da var dei i veldig dårlig stand, så jeg har pusset dem opp!( Mye arbeid, og en smule dyrt!)

• 2 weeks later...
Skrevet

Flotte felger! Har slike på min 3.0 CSI, E9. Men skal som deg, pusse de opp. Hvor kjøpte du bolter? Må jeg ha ny pakning mellom delene når de skal monteres igjen for å få de lufttett, eller hva er greia med de?

Lurer på om jeg skal lakkere i gull, eller sølv med gullbolter.

By the way. Nydelig bil!! Sørg for å ha den i 80 talls look da! Det som er tøft. Ikke noe fancy pancy dvd, led eller annet nymotens greier.. :)

Skrevet
Flotte felger! Har slike på min 3.0 CSI, E9. Men skal som deg, pusse de opp. Hvor kjøpte du bolter? Må jeg ha ny pakning mellom delene når de skal monteres igjen for å få de lufttett, eller hva er greia med de?

Lurer på om jeg skal lakkere i gull, eller sølv med gullbolter.

By the way. Nydelig bil!! Sørg for å ha den i 80 talls look da! Det som er tøft. Ikke noe fancy pancy dvd, led eller annet nymotens greier.. :)

hei:)

Jeg kjøpte boltene på ebay, fra tyskland. lett og finne, søk på "bbs rs". så dukker de opp:! Nei jeg brukte bare silikon i mellom og rundt, til å tette med. det skal vere nåk. ( Lykketil:)

Bilen skal holdes oldschool, det er ingen tvil om de:)

Skrevet
Aah, elsker en oldschool femmer! ;D Kjenner nesten det kommer en liten halvkram en i buksa her...

Hehe, ja er ikke mye som slår en gammel femmer:)

• 2 weeks later...
Skrevet

Kjøpte repsett til interiør fra leathermaster, med rens, lakk, klarlakk.

DSC_0104.jpg

Startet med rens, så lakk og klarlakk!

DSC_0109.jpg

DSC_0115.jpg

DSC_0119.jpg

DSC_0124.jpg

DSC_0116.jpg

DSC_0118.jpg

DSC_0111.jpg

DSC_0113.jpg

DSC_0125.jpg

DSC_0108.jpg

Resultatet ble veldig bra:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...