Tordd Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Skrevet Mai 30, 2010 Sinnsykt råe felger ) Ja de ble bra!! men sinnsykt mye arbeid! Gler meg som sykt til å få dem på bilen!
bmwkizn Skrevet Mai 31, 2010 Skrevet Mai 31, 2010 Rått prosjekt. Min første bil var en E12, så dette er gull for meg. Gleder meg til å se ferdig resultat dette var gromt.
Tordd Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Skrevet Mai 31, 2010 Rått prosjekt. Min første bil var en E12, så dette er gull for meg. Gleder meg til å se ferdig resultat dette var gromt. ja dette var den første bilen jeg også kjøpte! tror det skal bli bra;)
Tordd Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Skrevet Mai 31, 2010 Hvor kjøpte du felgene? kjøpte dem på vestnes for 2-3 år siden, men da var dei i veldig dårlig stand, så jeg har pusset dem opp!( Mye arbeid, og en smule dyrt!)
hajm Skrevet Juni 10, 2010 Skrevet Juni 10, 2010 Flott bil, nydelig farge, og perfekte felger. Gleder meg til å se resultatet
olavskar Skrevet Juni 14, 2010 Skrevet Juni 14, 2010 Flotte felger! Har slike på min 3.0 CSI, E9. Men skal som deg, pusse de opp. Hvor kjøpte du bolter? Må jeg ha ny pakning mellom delene når de skal monteres igjen for å få de lufttett, eller hva er greia med de? Lurer på om jeg skal lakkere i gull, eller sølv med gullbolter. By the way. Nydelig bil!! Sørg for å ha den i 80 talls look da! Det som er tøft. Ikke noe fancy pancy dvd, led eller annet nymotens greier..
Tordd Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Skrevet Juni 14, 2010 Flotte felger! Har slike på min 3.0 CSI, E9. Men skal som deg, pusse de opp. Hvor kjøpte du bolter? Må jeg ha ny pakning mellom delene når de skal monteres igjen for å få de lufttett, eller hva er greia med de?Lurer på om jeg skal lakkere i gull, eller sølv med gullbolter. By the way. Nydelig bil!! Sørg for å ha den i 80 talls look da! Det som er tøft. Ikke noe fancy pancy dvd, led eller annet nymotens greier.. hei:) Jeg kjøpte boltene på ebay, fra tyskland. lett og finne, søk på "bbs rs". så dukker de opp:! Nei jeg brukte bare silikon i mellom og rundt, til å tette med. det skal vere nåk. ( Lykketil:) Bilen skal holdes oldschool, det er ingen tvil om de:)
Sturlis Skrevet Juni 15, 2010 Skrevet Juni 15, 2010 Aah, elsker en oldschool femmer! ;D Kjenner nesten det kommer en liten halvkram en i buksa her...
Tordd Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Skrevet Juni 17, 2010 Aah, elsker en oldschool femmer! ;D Kjenner nesten det kommer en liten halvkram en i buksa her... Hehe, ja er ikke mye som slår en gammel femmer:)
Tordd Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Skrevet Juni 30, 2010 Kjøpte repsett til interiør fra leathermaster, med rens, lakk, klarlakk. Startet med rens, så lakk og klarlakk! Resultatet ble veldig bra:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå