Gå til innhold

bmw e12 545;)

Tordd
 Share

Anbefalte innlegg

Gullfelgene passet sinnsykt bra med fargen på bilen. Men det kan aldri bli feil med BBS RS uansett farge (ok, kanskje blåe ytterringer og brunt senter ikke hadde vært det peneste :wink: ), så du hadde vunnet uansett. Knalltøff bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 373
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

• 6 months later...
Hvor kjøpte du felgene? :)

kjøpte dem på vestnes for 2-3 år siden, men da var dei i veldig dårlig stand, så jeg har pusset dem opp!( Mye arbeid, og en smule dyrt!)

Husker du hvem du kjøpte dem av? Har nemlig ikke sett noe særlig til slike felger rundt her, det hadde jeg lagt merke til! Forresten meget fin bil du kommer til å ende opp med du, lykke til videre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøpte du felgene? :)

kjøpte dem på vestnes for 2-3 år siden, men da var dei i veldig dårlig stand, så jeg har pusset dem opp!( Mye arbeid, og en smule dyrt!)

Husker du hvem du kjøpte dem av? Har nemlig ikke sett noe særlig til slike felger rundt her, det hadde jeg lagt merke til! Forresten meget fin bil du kommer til å ende opp med du, lykke til videre. :)

felgene tord har er orginal felgene til M545Turboen min. og han kjøpte de vel av en tiligere eier av den;)

på tide og oppdatere litt nå tord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...