EirikL Skrevet Juli 11, 2010 Share Skrevet Juli 11, 2010 Gullfelgene passet sinnsykt bra med fargen på bilen. Men det kan aldri bli feil med BBS RS uansett farge (ok, kanskje blåe ytterringer og brunt senter ikke hadde vært det peneste ), så du hadde vunnet uansett. Knalltøff bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erneland Skrevet Juli 11, 2010 Share Skrevet Juli 11, 2010 Mama Mia! =).. Fet bil! Riktigt trevligt koncept. Passar fint med Hella Black också. Mvh Michael Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hajm Skrevet Juli 12, 2010 Share Skrevet Juli 12, 2010 NICE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benna Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 på tide me en update no! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Hvor kjøpte du felgene? kjøpte dem på vestnes for 2-3 år siden, men da var dei i veldig dårlig stand, så jeg har pusset dem opp!( Mye arbeid, og en smule dyrt!) Husker du hvem du kjøpte dem av? Har nemlig ikke sett noe særlig til slike felger rundt her, det hadde jeg lagt merke til! Forresten meget fin bil du kommer til å ende opp med du, lykke til videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Hvor kjøpte du felgene? kjøpte dem på vestnes for 2-3 år siden, men da var dei i veldig dårlig stand, så jeg har pusset dem opp!( Mye arbeid, og en smule dyrt!) Husker du hvem du kjøpte dem av? Har nemlig ikke sett noe særlig til slike felger rundt her, det hadde jeg lagt merke til! Forresten meget fin bil du kommer til å ende opp med du, lykke til videre. felgene tord har er orginal felgene til M545Turboen min. og han kjøpte de vel av en tiligere eier av den;) på tide og oppdatere litt nå tord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Ååååå, kunne ikkje blitt meir riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiffmaister Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Stå på detta blir bra.Fikk lyst til å byggene på min jeg og nå når jeg såg detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weheeE34 Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 ka, e det so mykje fri i statoil at du he gløymt UPdate Tord ;o) følge med her so godt som ukendtlig, men det he våre stilt litt for lenge no synst ej ;oP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Skikkelig gromt Felgene var som skapt for den bilen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 helt sinnsvakt, en av de råeste bilene i landet etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 dette var ikke feil nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Tøft ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordd Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2011 Motiverende tilbakemeldinger:) Bare jeg kommer meg hjem fra havet skal det bli update her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Nydlig bil..Meget bra jobbet,viktig å ta vare på den eldre genrasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå