Gå til innhold

bmw e12 545;)

Tordd
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 373
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Fint arbeid bror!

Men, ta bilde med eit kamera. Irriterande dårli kvalitet på bilda?

Skal du ta innerskjemane framme å kanalane no?

minka fort, ekje so mykje igjenn. :)

Fått gjort noke me felgane da?

hei bror!..ja te bilde me mobilen, gløyme alltid å ta me mej kamera.

jess ej he starta på innerskjermane no..he tatt endel oppe der du festa frammskjermen, so fann litt meir rust oppe bak hanskeromme, so ej he tatt 8) ..so de går nå litt frammover. å din går enda? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Turbo på den Gamle e12 pappa hadde før 8) Husker når vi kjøpte den så snakket vi mye om bilen med eigeren før :wink: Han hadde kjørt over ett fjell i 120 på spedo.. han synst det var raskt i følge spedometeret , han hadde vist holdt 220 over stryne fjellet og kjørt fra en audi a4 1,8 tq i akkurat den e12`en der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turbo på den Gamle e12 pappa hadde før 8) Husker når vi kjøpte den så snakket vi mye om bilen med eigeren før :wink: Han hadde kjørt over ett fjell i 120 på spedo.. han synst det var raskt i følge spedometeret , han hadde vist holdt 220 over stryne fjellet og kjørt fra en audi a4 1,8 tq i akkurat den e12`en der :P

Hehe...kjekt å høre historier om bilen:)...ja tenkte eg skulle hive på turbo på den, er gammel vettu, so trenger litt ekstra hjelpt motoren :) ..lenge siden dere hadde den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interisert i orginale brukte deler???

:P [ :roll: Hyggelig an noen tar vare på det son engang var min drømmebil...

Har høgget en pen (tysk)orginal 81 528i for mange år siden + mange andre deler til E12 som ligger tørt i garagen..farga ruter osv..blått pent inventar osv..

motor og gir/kardang har aldrig hvert opnet og står og tar opp plass i en gammel henger..(gikk som en kule før demontering)

hvis noen er interisert... :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interisert i orginale brukte deler???

:P [ :roll: Hyggelig an noen tar vare på det son engang var min drømmebil...

Har høgget en pen (tysk)orginal 81 528i for mange år siden + mange andre deler til E12 som ligger tørt i garagen..farga ruter osv..blått pent inventar osv..

motor og gir/kardang har aldrig hvert opnet og står og tar opp plass i en gammel henger..(gikk som en kule før demontering)

hvis noen er interisert... :shock:

ja noen må jo ta vare på desse gamle bmwene:P...ja kansje eg kan vere interesert i deler, men er ikke sikker på hva eg trenger enda, så tar kontakt senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende prosjekt dette ja.

jeg hadde selv en slik som min første BMW når jeg var 18 år med fersk "lapp".

745 manifold og turbo passer forresten ikke direkte på toppen din....

En ekstra NB til dere som skriver her:

Vennligst hold dere til bokmål, slik at andre også kan ha glede av denne tråd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...