Tordd Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Utrolig fett!!! Dette likte jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Ser bra ut Tord! blir tøft å sjå den ståande på bbs`anj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marjooozz Skrevet Januar 20, 2012 Share Skrevet Januar 20, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Januar 20, 2012 Share Skrevet Januar 20, 2012 Stilig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 20, 2012 Share Skrevet Januar 20, 2012 helt konge!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxibjørn Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Gleder meg å se et så gjennomfört bygg !!! hva slags spoiler er det i fronten - den var RÅÅÅÅ !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alvaro89 Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 heisann denne var rå!!! jeg har en e12 selv, men bare lurer på hvor du har fått tak i deler til denne modelen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 heisann denne var rå!!! jeg har en e12 selv, men bare lurer på hvor du har fått tak i deler til denne modelen? Hei! Jeg har masse deler til e12. Har sendt deg en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordd Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 Gleder meg å se et så gjennomfört bygg !!! hva slags spoiler er det i fronten - den var RÅÅÅÅ !!!! hei . den frontspoileren er jeg usikker på hvilket merke det er, kom over den helt tilfeldig:) jeg og liker den veldig:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Gleder meg å se et så gjennomfört bygg !!! hva slags spoiler er det i fronten - den var RÅÅÅÅ !!!! hei . den frontspoileren er jeg usikker på hvilket merke det er, kom over den helt tilfeldig:) jeg og liker den veldig:D Kan se ut som Kamei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordd Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 Da var det på tide med en liten update! Har jobbet på gjennom vinteren, og nå nærmer det seg at den endelig kommer på veien! Mangler bare støtfanger framme(venter på ny gummilist). Lykter, grill og front er ferdig montert! I motoren mangler jeg en ekspansjonstank til radiatoren( bestillt i alu:) ellers er resten ferdig der! Har laget en ny del til konsollen, så nå er målerene til oljetrykk,turbotrykk og lamdaen på plass:) så planen nå er å få bilen på veiene i løpet av mai:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Dette er en av topp 3-prosjektene mine på dette forumet, kanskje det kuleste, litt usikker. Absolutt en drømmebil dette her=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Denne skal følges med på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Tøft! Vart bra med målarane der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå