Tordd Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2007 Fine bilen Skulle nesten ha vært å kikka på den, er jo ikke så forferdelig langt unna. Takk ..nei det er ikke så langt unna nei,, bare å komme det
Tordd Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2007 Hvilket av kalvenesene blir dette da? hehe å finnest det flere plasser som heter kalveneset?..nei det er det som ligger i herøy kommune.
Mikke1981 Skrevet Oktober 15, 2007 Skrevet Oktober 15, 2007 Ble skikkelig fine di felgene dine:) Ser ut som du gjør en god jobb på prosjekte ditt.
Tordd Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2007 Ble skikkelig fine di felgene dine:) Ser ut som du gjør en god jobb på prosjekte ditt. jo synst det ble bra jeg også...joda tror bilen med blir bra, men går litt sakte frammover nå, men håper på å få lakke den før jul:)
Tordd Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2007 her er fargen jeg tenkte å ha på bilen,hva synst dere? noen som har andre forslag??
frederiCO_87 Skrevet Oktober 18, 2007 Skrevet Oktober 18, 2007 Jeg syns egenlig fargen som er på den er fin jeg når den er heelt strøken. men blir sikkert drit bra med den fargen du hadde tenkt deg med sort senter på felgen. hvordan look er det du er ute etter? Personelig er jeg fan av litt old school tysker stil. For eks:
knut_olestad Skrevet Oktober 18, 2007 Skrevet Oktober 18, 2007 Er nydelig den fargen på den alpinaen Tror den vil passe meget godt på E12.
Tordd Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2007 Jeg syns egenlig fargen som er på den er fin jeg når den er heelt strøken. men blir sikkert drit bra med den fargen du hadde tenkt deg med sort senter på felgen. hvordan look er det du er ute etter? Personelig er jeg fan av litt old school tysker stil. For eks: ja er ikke så værst den fargen som er på den nå, men synest den er så gammeldags på en måte:P...nei jeg er vel ute etter den looken som er på det bilde, takk for tipset:)
Tordd Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2007 Er nydelig den fargen på den alpinaen Tror den vil passe meget godt på E12. ja synest fargen er nydelig fin eg også håper den passer bra på bilen:)
Tordd Skrevet November 16, 2007 Forfatter Skrevet November 16, 2007 Da var det på tide med en oppdatering gjenn her. det som er gjort siden sist: har tatt ned hele understelle, og kjøpt ny bakstilling pulverlakert, nye foringer og hjulager. so har jeg sveiet inn ny gasspedal og sist men ikke minst, skiftet hjulbue Før jobben startet kappa ut hjulbuen og litt av innerskjermen endel måling, før utkapping, derette falsing bra passform:) klar til sveising:D er svært fornøyd me resultatet Hva tror dere? ser det bra ut?
Tordd Skrevet November 17, 2007 Forfatter Skrevet November 17, 2007 Meget bra ja det gjekk over alle forventninger,, har aldri gjort det før, så er fornøyd!
///MoePower Skrevet November 17, 2007 Skrevet November 17, 2007 Genial måte å sveise hjulbue på, med å brette kanten bakom skjermen og sveise i slike huller istedenfor, gir nok mer styrke det Men hvordan blir det når du sparkler over sprekka der hvor skjerm og hjulbue møtes? den vil ikke sprekke med tiden når bilen vrir på seg i svingene eller noen er så uheldig å dunke en bag eller noe borti hjulbuen når de skal inn i bilen bak? Sikkert et dumt spørsmål, men det er nå så Ellers må jeg si du gjør en bra jobb. Veldig glad i E12.
Tordd Skrevet November 18, 2007 Forfatter Skrevet November 18, 2007 Genial måte å sveise hjulbue på, med å brette kanten bakom skjermen og sveise i slike huller istedenfor, gir nok mer styrke det Men hvordan blir det når du sparkler over sprekka der hvor skjerm og hjulbue møtes? den vil ikke sprekke med tiden når bilen vrir på seg i svingene eller noen er så uheldig å dunke en bag eller noe borti hjulbuen når de skal inn i bilen bak? Sikkert et dumt spørsmål, men det er nå så Ellers må jeg si du gjør en bra jobb. Veldig glad i E12. ja de synest jeg og, spurte barre litt rundt om hvordan jeg skulle gjøre de, å detta var beste løsningen kom folk framm til. ja de virker som solide greier:P nei det er ikkje noe problem me sparklingen i det området. det gliset er så lite at det vil ikkje bli noe spenninger over der. å uansett når du skifter hjulbue, så må det sparkles over, så eg regner med det går fint.. takk for de:) prøver så godt jeg kan. ja e12 er tingen:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå