Gå til innhold

bmw e12 545;)

Tordd
 Share

Anbefalte innlegg

Gull passer hvertfall sinnsykt til svart. Den beste fargekombinasjonen spør du meg. gråe felger på grå bil blir litt standard. skiller seg kanskje ikke så mye ut. Hva med svart? tror det ville vert fint på en grå bil

ja har vurdert svart også, tror det og kan bli stilig, vanskelig å bestemme seg!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 373
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

gull senter må det bli her.

ja det haller mer og mer mot gull:P...tror det blir tøft, og da blir det ikke så ensfarget ,så vist jeg tar grå bil og grå felger:)...noen som vet fargekoden til den standar gullfargen som er på bbs rs?..og eller vilken gullfarge som passer?:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gull passer hvertfall sinnsykt til svart. Den beste fargekombinasjonen spør du meg. gråe felger på grå bil blir litt standard. skiller seg kanskje ikke så mye ut. Hva med svart? tror det ville vert fint på en grå bil

ja har vurdert svart også, tror det og kan bli stilig, vanskelig å bestemme seg!:D

Liker ikke svarte felger de "forsvinner" under bilen. Det må være enten gull eller sølv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då var den nye bakstillingen klar!.

dette er en e28 528 bakstilling, som er sandblåst og pulverlakkert. har skiftet alt av foringer, hjullager, bremsesjold++ eneste som står igjenn er traversforingene, di skal jeg dreie selv, utav poluritan. Så den blir god som ny, eller litt bedre:)

IMG_4200.jpg

har fått sveisa enda litt!

IMG_4199.jpg

IMG_4197.jpg

resten av understellet er inne til pulverlakkering nå!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...