Tordd Skrevet November 25, 2007 Forfatter Share Skrevet November 25, 2007 Gull passer hvertfall sinnsykt til svart. Den beste fargekombinasjonen spør du meg. gråe felger på grå bil blir litt standard. skiller seg kanskje ikke så mye ut. Hva med svart? tror det ville vert fint på en grå bil ja har vurdert svart også, tror det og kan bli stilig, vanskelig å bestemme seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordd Skrevet November 25, 2007 Forfatter Share Skrevet November 25, 2007 gull senter må det bli her. ja det haller mer og mer mot gull:P...tror det blir tøft, og da blir det ikke så ensfarget ,så vist jeg tar grå bil og grå felger:)...noen som vet fargekoden til den standar gullfargen som er på bbs rs?..og eller vilken gullfarge som passer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordd Skrevet November 25, 2007 Forfatter Share Skrevet November 25, 2007 tror det blir finest med gull her:) tror jeg og:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Gull passer hvertfall sinnsykt til svart. Den beste fargekombinasjonen spør du meg. gråe felger på grå bil blir litt standard. skiller seg kanskje ikke så mye ut. Hva med svart? tror det ville vert fint på en grå bil ja har vurdert svart også, tror det og kan bli stilig, vanskelig å bestemme seg! Liker ikke svarte felger de "forsvinner" under bilen. Det må være enten gull eller sølv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 gull tror jeg blir litt rart...svart ødelegger/skjuler senteret for mye... hva med litt mørk sølv/grå blank farge? bare min mening... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordd Skrevet November 25, 2007 Forfatter Share Skrevet November 25, 2007 gull tror jeg blir litt rart...svart ødelegger/skjuler senteret for mye... hva med litt mørk sølv/grå blank farge? bare min mening... takker for alle forslag:)...må sette meg i tenkeboksen å finne ut av dette:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rhildre Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 virklig bra bil du har, mulig og få kjike på den endag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 Syns du skal lakke de i bilen sin farve jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kragz Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 wow:) imponerande Tord. blir bra ditte;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordd Skrevet November 26, 2007 Forfatter Share Skrevet November 26, 2007 virklig bra bil du har, mulig og få kjike på den endag? hehe, ja det skal nåkk gå greit du:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordd Skrevet November 26, 2007 Forfatter Share Skrevet November 26, 2007 Syns du skal lakke de i bilen sin farve jeg Nå må dere slutte å gi meg ideer:P...blir så usikker på hva jeg skal gjøre:D.hehe, ja det kan også bli bra:)..vi for se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordd Skrevet November 26, 2007 Forfatter Share Skrevet November 26, 2007 wow:) imponerande Tord. blir bra ditte;) Hei, e du me her asso?..jess det kjeme nå seg:D, du da, fått lappen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kragz Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 oppkjøring fredag:) frode he gokjent bilen å so han helde på å finne ut ka so jer at dn fjuska, hekje klart å finne d ut sjøl:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordd Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2007 Då var den nye bakstillingen klar!. dette er en e28 528 bakstilling, som er sandblåst og pulverlakkert. har skiftet alt av foringer, hjullager, bremsesjold++ eneste som står igjenn er traversforingene, di skal jeg dreie selv, utav poluritan. Så den blir god som ny, eller litt bedre:) har fått sveisa enda litt! resten av understellet er inne til pulverlakkering nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordd Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2007 har også kjøpt meg e23 745 sperrediff, som jeg får snart:).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå