///MoePower Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 Jeg vil også ha 745 sperrediff! Husk at du får veldig lange gir med den diffen, så hvorfor ikke selge den til meg istedet..?
H_Vatn Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 Jeg vil også ha 745 sperrediff! Husk at du får veldig lange gir med den diffen, så hvorfor ikke selge den til meg istedet..? den diffen han har kjøpt har ligget til salgs veldig lenge her på forumet nå da;)
Tordd Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Skrevet Desember 4, 2007 dette blir bra! Jess, gleder meg til resten av understellet kommer:D
Tordd Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Skrevet Desember 4, 2007 Jeg vil også ha 745 sperrediff! Husk at du får veldig lange gir med den diffen, så hvorfor ikke selge den til meg istedet..? hehe, du må lære deg å leite da vettu:), nei du kan nåkk ikkje de:P lange girer eller ikke, så lenge den spinner på begge hjula så er jeg fornøyd!
rhildre Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 det kommer seg..regner med og få begynde og sveise inn idag:)
Tordd Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Skrevet Desember 5, 2007 det kommer seg..regner med og få begynde og sveise inn idag:) jess...fine greier:D. sjå om ej fe tid til å kome innom i dag:)
Tordd Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Skrevet Desember 18, 2007 ja det er vel på tide med en liten oppdatering her. Har kjøpt meg ny motor, en 745, m106. ble forlite futt med den 2.8 literen:) motoren er nylig overhalt, så skal ikke gjøre så mye med den før den skal settes inn. Ellers kommer understellet fra pulverlakering i mårga, har hatt meg en liten pause fra bilen nå, men det er vel på tide å hive seg på igjenn nå bilder kommer!!
knut_olestad Skrevet Desember 18, 2007 Skrevet Desember 18, 2007 Se der ja, mannen har kjøpt riktig motor
H_Vatn Skrevet Desember 18, 2007 Skrevet Desember 18, 2007 bra du satser på litt motor du også hvor tung er e12n? du får håpe motoren din går litt finere enn min da;) Halfdan
GSS Skrevet Desember 18, 2007 Skrevet Desember 18, 2007 Hvordan har du løst det med å få bakstillingen fra e28 til å passe? Og hva skal du bruke av forstilling? RV-Tuning: Vil tro den vil veie rundt 1450 kg med turbomotoren, dersom resten av bilen forblir uten vektredusering. En 528i veier i utgangspunktet 1410kg.
H_Vatn Skrevet Desember 18, 2007 Skrevet Desember 18, 2007 i vognkortet på e28en min står det egenvekt med fører er1395kg mener jeg.. trodde e12 var lettere jeg.. menmen dette blir tøft uansett turbo i bmw er gromt
Tordd Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Skrevet Desember 18, 2007 Hvordan har du løst det med å få bakstillingen fra e28 til å passe? Og hva skal du bruke av forstilling?RV-Tuning: Vil tro den vil veie rundt 1450 kg med turbomotoren, dersom resten av bilen forblir uten vektredusering. En 528i veier i utgangspunktet 1410kg. det er ikke noe stort problem, e bare å dreie nye traverssforinger , ellers passer resten!, har ikke prøvd det enda, men har stor tro på at det vil gå! forstilling bruker jeg den som stod på 528 e12
Tordd Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Skrevet Desember 18, 2007 Se der ja, mannen har kjøpt riktig motor jepp, kom fram til at 528 motoren som stod i var i minste laget:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå