Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 373
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
Jeg vil også ha 745 sperrediff! :uh:

Husk at du får veldig lange gir med den diffen, så hvorfor ikke selge den til meg istedet..? :lol:

den diffen han har kjøpt har ligget til salgs veldig lenge her på forumet nå da;)

Skrevet
Jeg vil også ha 745 sperrediff! :uh:

Husk at du får veldig lange gir med den diffen, så hvorfor ikke selge den til meg istedet..? :lol:

hehe, du må lære deg å leite da vettu:), nei du kan nåkk ikkje de:P lange girer eller ikke, så lenge den spinner på begge hjula så er jeg fornøyd!:D

• 2 weeks later...
Skrevet

ja det er vel på tide med en liten oppdatering her.

Har kjøpt meg ny motor, en 745, m106. ble forlite futt med den 2.8 literen:)

motoren er nylig overhalt, så skal ikke gjøre så mye med den før den skal settes inn. Ellers kommer understellet fra pulverlakering i mårga,

har hatt meg en liten pause fra bilen nå, men det er vel på tide å hive seg på igjenn nå:) bilder kommer!!

Skrevet

bra du satser på litt motor du også;) hvor tung er e12n?

du får håpe motoren din går litt finere enn min da;)

Halfdan

Skrevet

Hvordan har du løst det med å få bakstillingen fra e28 til å passe? Og hva skal du bruke av forstilling?

RV-Tuning: Vil tro den vil veie rundt 1450 kg med turbomotoren, dersom resten av bilen forblir uten vektredusering. En 528i veier i utgangspunktet 1410kg.

Skrevet

i vognkortet på e28en min står det egenvekt med fører er1395kg mener jeg.. trodde e12 var lettere jeg.. menmen dette blir tøft uansett ;) turbo i bmw er gromt :)

Skrevet
Hvordan har du løst det med å få bakstillingen fra e28 til å passe? Og hva skal du bruke av forstilling?

RV-Tuning: Vil tro den vil veie rundt 1450 kg med turbomotoren, dersom resten av bilen forblir uten vektredusering. En 528i veier i utgangspunktet 1410kg.

det er ikke noe stort problem, e bare å dreie nye traverssforinger , ellers passer resten!:), har ikke prøvd det enda, men har stor tro på at det vil gå!:P forstilling bruker jeg den som stod på 528 e12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...