rolfi Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 Seriøst, ta bilder av tilpasningen med E28 bakstillinga. Det er noe jeg også har lyst til å gjøre på min når jeg kommer skikkelig i gang! Hvordan skal du gjøre det med speedometeret? Bygge om til el. speedometer, eller har du 5-trinnskasse med wiredrev? Vet ikke hva 7ern har, men regner nesten med det er elektrisk på den. Har du tenkt å godkjenne bilen med den motoren? Hvis ja, hvilken vei skal du gå? Kan jo prøve på 535i med 15% effektøkning, noe som gjør at det går akkurat. Alpina veien kan også være en vei å gå, men ettersom jeg har forstått kan BT kreve Alpinadeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordd Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2007 Seriøst, ta bilder av tilpasningen med E28 bakstillinga. Det er noe jeg også har lyst til å gjøre på min når jeg kommer skikkelig i gang!Hvordan skal du gjøre det med speedometeret? Bygge om til el. speedometer, eller har du 5-trinnskasse med wiredrev? Vet ikke hva 7ern har, men regner nesten med det er elektrisk på den. Har du tenkt å godkjenne bilen med den motoren? Hvis ja, hvilken vei skal du gå? Kan jo prøve på 535i med 15% effektøkning, noe som gjør at det går akkurat. Alpina veien kan også være en vei å gå, men ettersom jeg har forstått kan BT kreve Alpinadeler. ja bilder kommer, når bakstillingen er klar til å hive oppi. Har 262 5trinnskasse med wiredriv, så det slipper jeg å tenke på nei har vel egentlig ikke tenkt å gokjenne, for se hvordan det går me rv-tuning, når han skal prøve å få 545 sin gokjennt, for han det til, så skal jeg og prøve:) men 535i veien er nåk den lureste veien tror jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 skjer det noe her da trod? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sølve Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 Litt inspirasjon til arbeidet. Eg prøvde denne bilen for over 4 år sidan. Bilen var då i fin orginal bruksstand. E12 er ein av mine favorittar ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordd Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2008 Litt inspirasjon til arbeidet. Eg prøvde denne bilen for over 4 år sidan. Bilen var då i fin orginal bruksstand. E12 er ein av mine favorittar ! Oj..ser man det:D...det var et fint bilde av bilen. den har vist tapt seg mye siste åra:(..menmen..dette gir inspirasjon ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordd Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 da var forrstillingen kommet fra pulverlakkering:) meget fornøyd med resultatet!!. og i går bestilte jeg alt av deler til hele understellet:). 745 diff med sperre er i boks:) Oppdatering kommer snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 se der ja:) kommer det bilde av maskinisten snart da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordd Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2008 se der ja:) kommer det bilde av maskinisten snart da? hehe. du mener vel maskiniriet:P?.ja skal hive inn noen bilder av det me! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordd Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2008 skruer og senteremblem kom fra tyskland i går:D meget fornøyd:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 da var forrstillingen kommet fra pulverlakkering:) Hvem pulverlakkerte til deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordd Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2008 da var forrstillingen kommet fra pulverlakkering:) Hvem pulverlakkerte til deg? Ørsta stål heter det. Er ett frima som holder til i ørsta kommune:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Ok. Var de jeg også hadde sett meg ut til denne jobben Hvor mye betalte du for den jobben der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Veldig bra. Blir den klar for veien denne sommeren? Hadde vært morro og samlet den lille e12-bestanden på treff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordd Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2008 Ok. Var de jeg også hadde sett meg ut til denne jobben Hvor mye betalte du for den jobben der? ok. betalte 1800 kr for forstilling å bakstilling, så det er ikke så gale:). men så kommer jo sandblåsing i tilegg da, å det koster jo litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordd Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2008 Veldig bra. Blir den klar for veien denne sommeren? Hadde vært morro og samlet den lille e12-bestanden på treff. jess. håper og tror den er på veien tildlig i sommer:D. ja det må vi få til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå