Gå til innhold

iPod i e39, erfaringer???


Anbefalte innlegg

http://www.bimmernav.com/store/catalog/ ... cts_id=166

Dette skal være den klart beste Ipod løsningen til IBUS BMW.

De som har prøvd både DICE, Icelink og denne, sier den er overlegen.

Ligger en film på Youtube som sammenligner denne og DICE, men jeg er sperret ute fra Youtube på jobben, så jeg kan ikke finne den.

Søk på Intravee og DICE.

Intravee bruker Alpine's AI-NET, så man kan koble til Alpine's CD/DVD skifter, USB interface etc om man vil.

MVH

Tommy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett på Intravee og den ser overlegen ut den siden man browser via skjermen. Er bare litt skeptisk til responsen på det.

Prisen er jo ganske vass i forhold til andre ipod adaptere også.

Men som du skrev så er den nok ganske overlegen de andre som er på markedet ja. Kunne tenkt meg en slik selv men har nå en Dice som fungerer mer en godtnok til mitt behov pr dags dato.

Tok et bilde av OBC for å vise hvordan den viser låtnavna (Ja dårlig kvalitet)

pet9l2poa1vg8zoea0zf.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, ja jeg har ikke prøvd den jeg altså. Har bare andres erfaringer å støtte meg til...enda jeg har en liggende i skuffen som aldri ble brukt grunnet CarX som jeg bruker nå.

Det eneste jeg har prøvd selv er Icelink+, den funket jo, men litt ustabil...

Så personlig ville jeg ihvertfall valgt DICE eller Intravee foran Icelink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nok tenkes den er bedre med en MK4, for min MK3 er jo treig som fy.

Spes når jeg skal browse i navi og bla på skjermen. Kan jo hende det ikke har noen sammenheng heller for alt jeg vet :lol: Trodde bare det at navien styrte det meste som kom på skjermen.

Var en på forumet her som bestilte den intravee saken, skal sjekke ut hvordan det gikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://cgi.ebay.co.uk/BMW-7er-E38-5er-E ... dZViewItem

Jeg kjøpte min MKIV fra denne karen her...fra Litauen.

Han er til å stole på...og kjapp leveranse.

Så fikk jeg 2000,- for min gamle MKIII.

Så det ble i overkant av 2000 kr for MKIV, noe jeg synes det absolutt var verdt.

Han har solgt en god del navi utstyr den karen her...skal kanskje ikke stille spørsmål om hvor han har fått tak i alt sammen....

MVH

Tommy

EDIT: Hvor fikk jeg 2000 fra...det blir vel rundt 1400-1500 kroner i utlegg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vurdert MK4 en stund, men koster så sabla mye, er så mye anna kult en har lyst på å. Har starta et prosjekt med en liten carputer på 16*9 skjermen med Carsoft. Men har stoppa litt pga leilighets bytte bare.

Men får man solgt MK3en lett så er det ikke så ille da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min IceLink ligger fremdeles i bagasjerommet, men planen er å starte montering i morgen hvis formen er bra nok da. Skal samtidig bytte fra et Reverse til et Business-anlegg.

Tilbakemelding på hvordan det gikk, kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IceLinken er på plass og virker, men jeg har problemer med å komme inn i oppsettsmenyen for å endre instillinger. Kom inn en gang, men så var det slutt. Har heller ikke fått teks i displayet, men så har jeg et IRIS-display også da.

Men nå har nyttårskvelden startet og er bilen plasert trygt i garasjen i ly for rakketter og annet fanteri som kommer på en slik kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...