Nautiluz Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Holder på med anlegget i en e46 om dagen. Dette skal være ett Sq anlegg men skal også ha muligheten til å trykke om det skal være nødvendig. Kassen har vært brukt før så skallet blir forandrert litt på. Festene til forsterker racket. Her er hvordan det skal bli. 50mm2 er ett minimum. Batteri kassa til stingerbatteriet. Begynt å sveise rammene til side dekslene. Har vridd MDFen ganske mye her. Side veggene tilpasses. Bakplaten skal også trekkes. "kassen" som skal gjøre så alt trykket kommer inn i bilen. Og ikke bare gjør at det skrangler i bagasjen.. Litt pussing på sidedekslene. Begynt å trekke basskassen med alcantara. Sidedekslet i kassen Desverre litt dårlig lys i venstre katode. Så den skal byttes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Dette blir nok bra! Men kva skal du med sidedekselet? Og kan du fortelja litt om komponentane du bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2007 hvilket side deksel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Sidedekselet i kassen. (underskrift på eine bildet) Bassreflekskassa??? Edit: Hullet i sidedekselet eg meina! Viss det er bassreflekskassa, korleis skal du få trøkket inn i kupeen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Dette så spennende ut Michael. Likte måten du fester forsterkerene på. Hva er det du har brukt på de små klossene? Popmuttere? Gid jeg kunne sveise...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2007 Sidedekselet i kassen. (underskrift på eine bildet)Bassreflekskassa??? Edit: Hullet i sidedekselet eg meina! Viss det er bassreflekskassa, korleis skal du få trøkket inn i kupeen? På denne måten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2007 Liten oppdatering fra dagens jobb. Trekt bunnen til forsterkerene og montert kondensatoren. Litt demping på gang også. Kabelgjennomføring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2007 Dette så spennende ut Michael. Likte måten du fester forsterkerene på. Hva er det du har brukt på de små klossene? Popmuttere?Gid jeg kunne sveise...... Det er bare selvborrende skruer fra biltema. Fine å bruke siden dem har så stort flatt hode. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Så sykt rått det ble!! Og lyden ? Ble bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Det ser kjempebra ut! Fint at du teke deg tid til å vise fram bilstereoprosjekta du drive med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2007 Har ikke testet lyden enda. Er ikke ferdig baki. Skal ha ha plexi plate over kassa og ett par deksler over forsterkerene osv. Og monterte nytt frontsett og spiller. Så er det klart til lytte test. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 Om du hadde skullet laget noe lignende bak i min bil da.. Hvor mye hadde jeg måttet ut med da? For alt! Bare lurer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 Hvor tykk plexi plate skal du bruke? Hadde vel ikke gått med plexi om du skulle hatt en lukket kasse løsning, sant? Dette ser rått ut. Gleder meg til neste oppdatering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2007 Om du hadde skullet laget noe lignende bak i min bil da.. Hvor mye hadde jeg måttet ut med da? For alt! Bare lurer.. Det blir ganske dyrt.. Og om jeg skal bygge sanne bygg vil jeg at alt av komponenter skal komme fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2007 Hvor tykk plexi plate skal du bruke? Hadde vel ikke gått med plexi om du skulle hatt en lukket kasse løsning, sant? Dette ser rått ut. Gleder meg til neste oppdatering! Joda. går fint med plexi plate da også. Skal bruke 12mm plexi her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå