Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tar det neste helg. Har faktisk glemt at det er 1. mars denne helga.

Tråden har vært langt nede uka her. Så trur ikke oppmøtet hadde blitt så bra idag. Men satser på neste helg?

• Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Gratulerer ;) Blir kos å se. Blir nok bestilt opp en del stasj til min også dersom jeg får mulighet til å fikse den opp. Blir ny org. m-tech front med gt splittere og lykter fra Umnitza :)

Skrevet

Er det Lade som i det nye Lade Arena eller hva det heter?

Har sett det sto en gjeng med bmw i kjellern der en gang tidligere og tenkte det måtte være ett treff.

Skrevet
Er det Lade som i det nye Lade Arena eller hva det heter?

Har sett det sto en gjeng med bmw i kjellern der en gang tidligere og tenkte det måtte være ett treff.

Det stemmer. Treff neste helg, så det er bare å slenge seg med:)

Skrevet

Dårlig gjort av meg å ikke ha vært på ett treff ennå... Lover jeg kommer når e30'en er ferdig å man kan kjøre på sommerhjul.

Skal vell kansje ha felleskjøring til lånkebanen 10 mai også?

Skrevet

Gleder meg skikkelig til Lånke jeg og :) Bare så synd at jeg ikke har bil å bruke på banen. Men har jo plutselig blitt med i banekomiteen så skal vel uansett stå flaggvakt :lol:

Skrevet

Var du med på årsmøtet Julian? Så i referatet at du har blitt med i banekomiteen ja. Det blir bra. Ser fram til denne sommern med mye bra i regi CCN.

Vi skulle hatt en funksjon her i tråden eller på forumet der vi kunne legge ut terminlister over slike treff. Noe som alle har sett, men som ikke forsvinner nedover i tråden.

Espen: Jøss, så nå blir du kvitt gubbepreget? :D Regner med du kjører skvettlapper og 17" slik som meg? :D

Edit: Noen som blir med på en garasjekveld på Onsdagen/Torsdagen? Enten i kjellern min eller til Espen f.eks. Skru litt bil og drikke kaffe. Jeg og Johnny tenkte å ta en slik kveld denne uka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...