ESveen Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2009 Vi tar det neste helg. Har faktisk glemt at det er 1. mars denne helga. Tråden har vært langt nede uka her. Så trur ikke oppmøtet hadde blitt så bra idag. Men satser på neste helg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Neste helg blir det;) Var oppom lade jeg, men ingen som var der;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 tenkte ikke på det en gang i dag jeg... bra det ikke ble!!! Kommer neste helg jeg!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Jihuu, da var litt deler bestilt. M5 front, Eibach Pro-kit, nye bremseskiver og klosser forran og bærearmer:) Dette blir kos:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Gratulerer Blir kos å se. Blir nok bestilt opp en del stasj til min også dersom jeg får mulighet til å fikse den opp. Blir ny org. m-tech front med gt splittere og lykter fra Umnitza Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miksle Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Er det Lade som i det nye Lade Arena eller hva det heter? Har sett det sto en gjeng med bmw i kjellern der en gang tidligere og tenkte det måtte være ett treff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Er det Lade som i det nye Lade Arena eller hva det heter?Har sett det sto en gjeng med bmw i kjellern der en gang tidligere og tenkte det måtte være ett treff. Det stemmer. Treff neste helg, så det er bare å slenge seg med:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Dårlig gjort av meg å ikke ha vært på ett treff ennå... Lover jeg kommer når e30'en er ferdig å man kan kjøre på sommerhjul. Skal vell kansje ha felleskjøring til lånkebanen 10 mai også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Felleskjøring til Lånke burde la seg gjøre. Hva er det som skjer der oppe da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Tatt fra www.bmwccn.no 10.Mai Banetreff, Lånke Trøndelag Gleder meg som en unge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Gleder meg skikkelig til Lånke jeg og Bare så synd at jeg ikke har bil å bruke på banen. Men har jo plutselig blitt med i banekomiteen så skal vel uansett stå flaggvakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2009 Var du med på årsmøtet Julian? Så i referatet at du har blitt med i banekomiteen ja. Det blir bra. Ser fram til denne sommern med mye bra i regi CCN. Vi skulle hatt en funksjon her i tråden eller på forumet der vi kunne legge ut terminlister over slike treff. Noe som alle har sett, men som ikke forsvinner nedover i tråden. Espen: Jøss, så nå blir du kvitt gubbepreget? Regner med du kjører skvettlapper og 17" slik som meg? Edit: Noen som blir med på en garasjekveld på Onsdagen/Torsdagen? Enten i kjellern min eller til Espen f.eks. Skru litt bil og drikke kaffe. Jeg og Johnny tenkte å ta en slik kveld denne uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 kårr bor du da ESveen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Mer info: blir mulighet for diagnose og stille spørsmål om div. Gratis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holberg Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Kommer lett på søndag jeg ja!. Bråker så fint bilen min nå, skrallende knust katalysator:S aww, felleskjøring i år også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå