Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror faktisk han skal hente en E46 320 cab, kanskje 2002-03 model. Vet ikke hvorfor jeg fikk den vibben, men vi får vel se hvorvidt jeg kan åpne spåtjeneste :lol:

• Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Jeg tror faktisk han skal hente en E46 320 cab, kanskje 2002-03 model. Vet ikke hvorfor jeg fikk den vibben, men vi får vel se hvorvidt jeg kan åpne spåtjeneste :lol:

Du var ikke så langt unna ;) Er en 320 :) Skal få tatt noen skikkelige bilder etter en polering. Bilen er ganske godt utstyrt med original M-pakke, Pro Navi, Telefon, el sportstoler +++ :)

zica3b1awv33abr276jn.jpg

fibctjij4p3ael9tepkv.jpg

lzafc3tmevn9ormazo7n.jpg

xvz6ymjh9d33wf7a9mj3.jpg

hgy9e8e5831xcpvhb0tg.jpg

Skrevet

Tusen takk gutter :) ja skal ut å kjøre en tur etterpå nå. Er jo så fint vær! Skal lage en tråd om den etter jeg har polert og rengjort interiøret skikkelig :) Krysser fingrene for godvær til Halsa :)

Skrevet
Tusen takk gutter :) ja skal ut å kjøre en tur etterpå nå. Er jo så fint vær! Skal lage en tråd om den etter jeg har polert og rengjort interiøret skikkelig :) Krysser fingrene for godvær til Halsa :)

Gratulerer :D

Skrevet
Jeg blir nok med på tur jeg å. Ikke sikker på om jeg kjører selv, eller lurer meg med til Julian enda. Hvis jeg for lov :P

Er bare kjekt med selskap :) Trenger jo kartleser.... nei stemmer, jeg har jo original navigasjon jeg ja! :wink::lol: (Hvor lenge er det lov å leke hoven når man har kjøpt ny bil før man blir drittsekk?) :rompe:

Skrevet
(Hvor lenge er det lov å leke hoven når man har kjøpt ny bil før man blir drittsekk?) :rompe:

En uke eller to 8)

Skrevet
(Hvor lenge er det lov å leke hoven når man har kjøpt ny bil før man blir drittsekk?) :rompe:

En uke eller to 8)

Okey. Får være effektiv da :lol: hehe, neida. Skal ikke bli dust. Men er litt oppe i skyene enda. har drømt om denne bilen lenge.

Skrevet

Skulle bare mangle at man ikke var litt oppesen etter å ha kjøpt en så flott bil :D Men det holder med en uke :lol:

Skrevet
Skulle bare mangle at man ikke var litt oppesen etter å ha kjøpt en så flott bil :D Men det holder med en uke :lol:
Ja jeg går jo alt på BI så har i utgangspunktet alle odds i mot meg. Trenger ikke pushe grenser :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...