Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.

ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg tror faktisk han skal hente en E46 320 cab, kanskje 2002-03 model. Vet ikke hvorfor jeg fikk den vibben, men vi får vel se hvorvidt jeg kan åpne spåtjeneste :lol:

Du var ikke så langt unna ;) Er en 320 :) Skal få tatt noen skikkelige bilder etter en polering. Bilen er ganske godt utstyrt med original M-pakke, Pro Navi, Telefon, el sportstoler +++ :)

zica3b1awv33abr276jn.jpg

fibctjij4p3ael9tepkv.jpg

lzafc3tmevn9ormazo7n.jpg

xvz6ymjh9d33wf7a9mj3.jpg

hgy9e8e5831xcpvhb0tg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk gutter :) ja skal ut å kjøre en tur etterpå nå. Er jo så fint vær! Skal lage en tråd om den etter jeg har polert og rengjort interiøret skikkelig :) Krysser fingrene for godvær til Halsa :)

Gratulerer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir nok med på tur jeg å. Ikke sikker på om jeg kjører selv, eller lurer meg med til Julian enda. Hvis jeg for lov :P

Er bare kjekt med selskap :) Trenger jo kartleser.... nei stemmer, jeg har jo original navigasjon jeg ja! :wink::lol: (Hvor lenge er det lov å leke hoven når man har kjøpt ny bil før man blir drittsekk?) :rompe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Hvor lenge er det lov å leke hoven når man har kjøpt ny bil før man blir drittsekk?) :rompe:

En uke eller to 8)

Okey. Får være effektiv da :lol: hehe, neida. Skal ikke bli dust. Men er litt oppe i skyene enda. har drømt om denne bilen lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle bare mangle at man ikke var litt oppesen etter å ha kjøpt en så flott bil :D Men det holder med en uke :lol:
Ja jeg går jo alt på BI så har i utgangspunktet alle odds i mot meg. Trenger ikke pushe grenser :lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...