Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
2009 modell :D Med fjernkontroll og batterier! Jeg klarer ikke å holde meg lenger :lol: Herregud, jeg er så barnslig :evillol:

Ut med det Erik :) Det er lov!!

Har surfa litt på modellen... Du må ha litt av en jul i år! Enough said.

Skrevet

Johnny, du skal få prøvekjøre. Må bare få kjøpt batterier til bil og radiostyring først. Og ja, det er snakk om en RC, alle sammen :lol: Har ikke vunnet i lotto og blåst 2 mill på ny bil :wink:

Skrevet

Hvor har du skaffet lokalet Johnny? Høres bra ut :D

Fikk også "ny bil" til jul. En E24 635 Motorsport. 1:18

Utrolig fin modell i kunstserien.

b15xwfl9pp48na1welqt.jpg

6v1clrpo6fiq6d064vbc.jpg

Skrevet

Hva treff angår, så vet jeg ikke om noen har planlagt noe i nærmeste fremtid. Einar og jeg snakket så vidt om et treff før påske. Nå i julestria tror jeg ikke så mange bryr seg om biltreff. Men hvis noen vil dra i gang et treff er det jo bare å gyve løs :D

Skrevet

Kanskje jeg skulle stikke over med bilen og se om Xanto blir skeptisk :lol: De lokalene du har leid deg inn i, det er ikke tilfeldigvis de gamle lokalene til Strandveien Auto?

Skrevet
Johnny, du skal få prøvekjøre. Må bare få kjøpt batterier til bil og radiostyring først. Og ja, det er snakk om en RC, alle sammen :lol: Har ikke vunnet i lotto og blåst 2 mill på ny bil :wink:

Haha! Dritbra:) Vet jo ikke hvor mye gryn gutta her inne brenner inne med:) Hvordan er kjøreopplevelsen?

Skrevet

Hehe, jeg skal komme med en fyldig beskrivelse etter første skikkelige tur. Satser på en blandig av langtur mellom stua/kjøkkenet og litt bykjøring ute i gangen.

Skrevet

Trodde faktisk en liten stund at du hadde kjøpt deg bil jeg også :D

Jeg og damen fikk oss familebil og morrobil til Jul vi også, X5 4,4l og WTCC 320Si.

Men også X5'n var RC, og er ment for hylla sammen med 320Si og sort e60 M5 :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...