Sir Hofstad Skrevet Desember 24, 2009 Share Skrevet Desember 24, 2009 Vil ønske alle her en god jul jeg også Julegave til meg selv er at jeg endelig har fått leid lokale/plass til å skru bil Og Eirik jeg vil prøvekjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Desember 24, 2009 Share Skrevet Desember 24, 2009 God Jul! Kan melde om julestemning og mye snø på lillehammer. Gratulerer med lokale Hofstad, beste julegave det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetset Skrevet Desember 24, 2009 Share Skrevet Desember 24, 2009 2009 modell Med fjernkontroll og batterier! Jeg klarer ikke å holde meg lenger Herregud, jeg er så barnslig Ut med det Erik Det er lov!! Har surfa litt på modellen... Du må ha litt av en jul i år! Enough said. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 25, 2009 Share Skrevet Desember 25, 2009 Johnny, du skal få prøvekjøre. Må bare få kjøpt batterier til bil og radiostyring først. Og ja, det er snakk om en RC, alle sammen Har ikke vunnet i lotto og blåst 2 mill på ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet Desember 25, 2009 Share Skrevet Desember 25, 2009 Der lurte du meg erik... hehe God jul allesammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Desember 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2009 Hvor har du skaffet lokalet Johnny? Høres bra ut Fikk også "ny bil" til jul. En E24 635 Motorsport. 1:18 Utrolig fin modell i kunstserien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Desember 25, 2009 Share Skrevet Desember 25, 2009 Utrolig morsomt :- ) Planer om neste treff da gutter? :- ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 25, 2009 Share Skrevet Desember 25, 2009 Dette er vindunderet fra Bayern (egentlig Kina, men who cares ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 25, 2009 Share Skrevet Desember 25, 2009 Hva treff angår, så vet jeg ikke om noen har planlagt noe i nærmeste fremtid. Einar og jeg snakket så vidt om et treff før påske. Nå i julestria tror jeg ikke så mange bryr seg om biltreff. Men hvis noen vil dra i gang et treff er det jo bare å gyve løs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Desember 25, 2009 Share Skrevet Desember 25, 2009 Ja, vært morsomt med et treff på nyåret :- ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 25, 2009 Share Skrevet Desember 25, 2009 Lokalet er på Nyhavna, plass til 28 biler!!! Men leier ikke alene da Eirik: har da batterier jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 25, 2009 Share Skrevet Desember 25, 2009 Kanskje jeg skulle stikke over med bilen og se om Xanto blir skeptisk De lokalene du har leid deg inn i, det er ikke tilfeldigvis de gamle lokalene til Strandveien Auto? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetset Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 Johnny, du skal få prøvekjøre. Må bare få kjøpt batterier til bil og radiostyring først. Og ja, det er snakk om en RC, alle sammen Har ikke vunnet i lotto og blåst 2 mill på ny bil Haha! Dritbra:) Vet jo ikke hvor mye gryn gutta her inne brenner inne med:) Hvordan er kjøreopplevelsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 Hehe, jeg skal komme med en fyldig beskrivelse etter første skikkelige tur. Satser på en blandig av langtur mellom stua/kjøkkenet og litt bykjøring ute i gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Desember 28, 2009 Share Skrevet Desember 28, 2009 Johnny, du skal få prøvekjøre. Må bare få kjøpt batterier til bil og radiostyring først. Og ja, det er snakk om en RC, alle sammen Har ikke vunnet i lotto og blåst 2 mill på ny bil Trodde faktisk en liten stund at du hadde kjøpt deg bil jeg også Jeg og damen fikk oss familebil og morrobil til Jul vi også, X5 4,4l og WTCC 320Si. Men også X5'n var RC, og er ment for hylla sammen med 320Si og sort e60 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå