Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Samma for meg iallefall, men var ganske dødt med resten av folket. Blir litt lite treff med to biler kanskje :)

Skrevet

Hmmm... typisk dette. Alle klager på at det aldri skjer noe i Trondheim, men ingen stiller opp på det som faktisk skjer.

Ikke vet vi når de fra ACR kommer nedover, så jeg foreslår tidspunkt:

13.00 oppmøte på IKEA, så kjører vi gammelveien utover.

Kan noen ta med kaffe?

Er dette OK?

Skrevet

Hehe, så sant så sant..

Folk er for flinke til å klage over at det ikke skjer noe, uten at jeg skal fornærme noen..:b

Men vi prøver jo faktisk ganske ofte på å dra igang en del treff!

13.00 i morgen? Altså søndag?:)

Jeg kjører fra Stjørdal, så kan møte dere en plass på gammelveien?:)

Skrevet

Må bare beklage, men jeg ble bortheftet i rydding og glemte helt av tiden. Så det var min feil. Så at klokken akkurat passerte halv to og slengte meg i bilen og suste ned på ikea. Var der ca fem-ti over halv 2, men var ikke en sjel å se der. Stod der i ca 5min og kjørte en tur rundt og kom tilbake igjen 5-10min etterpå. Fortsatt ingen der. Tok en ny runde og stakk innom enda en gang før jeg dro hjem, var ikke noen å se.

Skrevet
  espulus skrev:
Ikke en person som har møtt opp.. Sjokkert

Vi var der i ett kvarter, men så ingen så vi kjørte videre. Vi sto ved hovedinngangen på elbil-parkeringa. Hvor sto du?

Skrevet

Jeg kom til IKEA ca. 13.25, da jeg kjørte til Midtsand først for å se om dere hadde kjørt dit.. Da det ikke var noen der, kjørte jeg som sagt til IKEA og kom dit rundt 13.25 og da var det desverre ingen å se. En helt tom parkeringsplass :P

Prøvde meg en tur til Midtsand igjen, men fortsatt ingen å se :P

Vi får prøve å avtale litt tidligere og bedre neste gang ^^

Skrevet

Bare for å informere så er det planlagte treffet hos Scandicshine nå Lørdag 25.6 avlyst.

Siden BMW klubben ikke klarer å holde terminlister oppe å gå er det vel få om ingen

som vet om dette treffet og vi ser da ingen grunn til å gjennomføre i år.

Vi satser imidlertid på bedre annonsering neste år :)

Skrevet

Det er ingen vits å forsøke å arrangere treff i Trondheimsområdet lenger. Alle syter og klager som små jenter om at det aldri er treff, og når det faktisk skjer noe, stiller ingen opp. Kanskje noen skulle opprette en spøle/rånetrefftråd med møtested på Statoil på Nidarvoll :applause: Virker som det er mer interessant for folk å stå der med tomme blikk og sammenligne størrelsen på spoilerne :wink:

Skrevet
  EirikL skrev:
Det er ingen vits å forsøke å arrangere treff i Trondheimsområdet lenger. Alle syter og klager som små jenter om at det aldri er treff, og når det faktisk skjer noe, stiller ingen opp. Kanskje noen skulle opprette en spøle/rånetrefftråd med møtested på Statoil på Nidarvoll :applause: Virker som det er mer interessant for folk å stå der med tomme blikk og sammenligne størrelsen på spoilerne :wink:

Jeg har kun baklukelist, så har ikke noe å stille opp med der :P Men jeg tar lett feteste planken :P

cwzdjfyu1nvfsn3gpabw.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...