espulus Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Når kan folket da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Samma for meg iallefall, men var ganske dødt med resten av folket. Blir litt lite treff med to biler kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Haha, sant det! ; ) Vi får se om vi får med noen flere før vi avtaler tidspunkt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2011 Hmmm... typisk dette. Alle klager på at det aldri skjer noe i Trondheim, men ingen stiller opp på det som faktisk skjer. Ikke vet vi når de fra ACR kommer nedover, så jeg foreslår tidspunkt: 13.00 oppmøte på IKEA, så kjører vi gammelveien utover. Kan noen ta med kaffe? Er dette OK? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 Hehe, så sant så sant.. Folk er for flinke til å klage over at det ikke skjer noe, uten at jeg skal fornærme noen..:b Men vi prøver jo faktisk ganske ofte på å dra igang en del treff! 13.00 i morgen? Altså søndag? Jeg kjører fra Stjørdal, så kan møte dere en plass på gammelveien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 ESveen, da sier vi 13.00 på IKEA!! Så satser vi på at folk møter opp i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Ikke en person som har møtt opp.. Sjokkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Må bare beklage, men jeg ble bortheftet i rydding og glemte helt av tiden. Så det var min feil. Så at klokken akkurat passerte halv to og slengte meg i bilen og suste ned på ikea. Var der ca fem-ti over halv 2, men var ikke en sjel å se der. Stod der i ca 5min og kjørte en tur rundt og kom tilbake igjen 5-10min etterpå. Fortsatt ingen der. Tok en ny runde og stakk innom enda en gang før jeg dro hjem, var ikke noen å se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2011 Ikke en person som har møtt opp.. Sjokkert Vi var der i ett kvarter, men så ingen så vi kjørte videre. Vi sto ved hovedinngangen på elbil-parkeringa. Hvor sto du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Jeg kom til IKEA ca. 13.25, da jeg kjørte til Midtsand først for å se om dere hadde kjørt dit.. Da det ikke var noen der, kjørte jeg som sagt til IKEA og kom dit rundt 13.25 og da var det desverre ingen å se. En helt tom parkeringsplass Prøvde meg en tur til Midtsand igjen, men fortsatt ingen å se Vi får prøve å avtale litt tidligere og bedre neste gang ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Bare for å informere så er det planlagte treffet hos Scandicshine nå Lørdag 25.6 avlyst. Siden BMW klubben ikke klarer å holde terminlister oppe å gå er det vel få om ingen som vet om dette treffet og vi ser da ingen grunn til å gjennomføre i år. Vi satser imidlertid på bedre annonsering neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Det er ingen vits å forsøke å arrangere treff i Trondheimsområdet lenger. Alle syter og klager som små jenter om at det aldri er treff, og når det faktisk skjer noe, stiller ingen opp. Kanskje noen skulle opprette en spøle/rånetrefftråd med møtested på Statoil på Nidarvoll Virker som det er mer interessant for folk å stå der med tomme blikk og sammenligne størrelsen på spoilerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Det er ingen vits å forsøke å arrangere treff i Trondheimsområdet lenger. Alle syter og klager som små jenter om at det aldri er treff, og når det faktisk skjer noe, stiller ingen opp. Kanskje noen skulle opprette en spøle/rånetrefftråd med møtested på Statoil på Nidarvoll Virker som det er mer interessant for folk å stå der med tomme blikk og sammenligne størrelsen på spoilerne Jeg har kun baklukelist, så har ikke noe å stille opp med der Men jeg tar lett feteste planken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Dritbra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGN90 Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Ska bli må på treffan når æ fått fiksa bila, toppakningen røyk idag når æ endeli fikk forstillings delen:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå