Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

er ikke så mye aktivitet nå i drammen som jeg veit nei.. hehe for meg så har ikke jeg lappen eller noe så jeg får ikke møtt uansett...

Skrevet

Har en følelse sånn gennerelt att vi trøndere er noe mer skeptisk til sosialt samvær med folk vi ikke kjenner. Så det tar nok litt tid å få byggd opp store treff. Men vi er godt på vei.

Gleder meg til sommeren :D

Skrevet

ESveen: Har et lite ønske vedrørende treff etter nyttår: Hvis det fortsatt er planlagt treff annenhver helg fremover, er det da mulig å starte søndag 06.01, slik at treffene passer med frihelgene mine?! Fikk bare med meg ett treff i år! :(

Skrevet

Det er greit ja. Da setter vi første treff til 06.01.08. Hvis ingen har noen innvendinger mot det. skal oppdatere litt nermere slik at tråden ikke forsvinner helt slik at folk glemmer det.

Skrevet

Skal vi ordne gokart 6.1.08 da? Møtes på esso på sandmoen f. eks. klokken 2. så bestiller vi gokart til klokken 3 på bowling1?

Skrevet

Skal vi finne en gokart dato så jeg kan bestille bane eller? Skal vi si klokken 15.00 06.01.08? Så møtes vi en plass 1 time før og prater litt før vi kjører? Hvor mange passer denne dagen og klokkeslettet for? Hvor mye vil folk kjøre? Er 1 heat(8 min, 119kr) Nok? Eller skal vi kjøre Mini Grand Prix? (5 Min oppvarming, 8 min kvalifisering, 10 runders finale på ca 5 min, 250kr) Vi kan maks være 8 stk på banen om gangen. Dvs. blir vi flere som skal kjøre vil vi bruke en del lengre tid om vi skal kjøre Mini grand prix enn bare 1 heat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...