Morty999 Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 jeg veti ikke hvor stort tromdheim er.. vært der en gang bare.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 At det stiller 16 stk på ny plass i kaldt førjulsvær, og at det kom folk uten bimmere burde tilsi at 30 ikke er uoverkommelig Og er vel ikke så mye aktivitet i Drammen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 er ikke så mye aktivitet nå i drammen som jeg veit nei.. hehe for meg så har ikke jeg lappen eller noe så jeg får ikke møtt uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2007 Har en følelse sånn gennerelt att vi trøndere er noe mer skeptisk til sosialt samvær med folk vi ikke kjenner. Så det tar nok litt tid å få byggd opp store treff. Men vi er godt på vei. Gleder meg til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 ESveen: Har et lite ønske vedrørende treff etter nyttår: Hvis det fortsatt er planlagt treff annenhver helg fremover, er det da mulig å starte søndag 06.01, slik at treffene passer med frihelgene mine?! Fikk bare med meg ett treff i år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2007 Det er greit ja. Da setter vi første treff til 06.01.08. Hvis ingen har noen innvendinger mot det. skal oppdatere litt nermere slik at tråden ikke forsvinner helt slik at folk glemmer det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galskap Skrevet Desember 21, 2007 Share Skrevet Desember 21, 2007 ser fram til neste treff! har vel fått montert 2.5 motoren og turboen igjenn da:) og rettet opp den fæle bulken foran.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løvseth 87 Skrevet Desember 21, 2007 Share Skrevet Desember 21, 2007 hehe neste treff så skall jeg prøve å ikke sovne av hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Desember 21, 2007 Share Skrevet Desember 21, 2007 Skal prøve å komme på et treff på nyåret, pappa kjører vett : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 22, 2007 Share Skrevet Desember 22, 2007 Skal vi ordne gokart 6.1.08 da? Møtes på esso på sandmoen f. eks. klokken 2. så bestiller vi gokart til klokken 3 på bowling1? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 23, 2007 Share Skrevet Desember 23, 2007 Får ønske de jeg har blitt kjent med på bimmers-treffene våre en riktig GOD JUL og ET GODT NYTTÅR Håper på fine treff i det nye året, og noen runder med GO-CART! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 God Jul & Godt Nyttår, folkens! Ser frem til flere treff i det nye året som kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28stian Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 Ja god jul og godt nyttår til alle på Bimmers.no Høres kurant ut med gocart på nyåret. Stian Oo=##=oO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 Skal vi finne en gokart dato så jeg kan bestille bane eller? Skal vi si klokken 15.00 06.01.08? Så møtes vi en plass 1 time før og prater litt før vi kjører? Hvor mange passer denne dagen og klokkeslettet for? Hvor mye vil folk kjøre? Er 1 heat(8 min, 119kr) Nok? Eller skal vi kjøre Mini Grand Prix? (5 Min oppvarming, 8 min kvalifisering, 10 runders finale på ca 5 min, 250kr) Vi kan maks være 8 stk på banen om gangen. Dvs. blir vi flere som skal kjøre vil vi bruke en del lengre tid om vi skal kjøre Mini grand prix enn bare 1 heat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Desember 29, 2007 Share Skrevet Desember 29, 2007 Kan bli med på begge, men har vel mest å gjøre hvor mange vi blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå