Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for sist alle sammen! Håper dere ikke tror at det første treffet jeg var på blir mitt siste.. :wink: Skal stille på flere, bare det blir anledning til det..

Jeg stiller på IKEA jeg og! :D Kanskje jeg får med ett par stykker til, men de kommer sannsynligvis til trondheim natt til lørdag fra oslo.. Er det bestemt om det skal kjøres E6 eller gammelveien? Med tanke på senkede biler og puter/fartsdumper anbefales det vell E6..?

(jeg gidder desverre ikke å bla tilbake og lete etter info siden nettet er så himla tregt)

• Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

IHHAA! Dette blir bra! :) e39`n ble nesten ny med nye lykter (angeleyes) Jeg og Lars monterte de forige helg :) Lars i så dårlig form at han hang over motorrommet og pusta tungt.. hehe.. bakrus da veinttle

Skrevet
Takk for sist alle sammen! Håper dere ikke tror at det første treffet jeg var på blir mitt siste.. :wink: Skal stille på flere, bare det blir anledning til det..

Jeg stiller på IKEA jeg og! :D Kanskje jeg får med ett par stykker til, men de kommer sannsynligvis til trondheim natt til lørdag fra oslo.. Er det bestemt om det skal kjøres E6 eller gammelveien? Med tanke på senkede biler og puter/fartsdumper anbefales det vell E6..?

(jeg gidder desverre ikke å bla tilbake og lete etter info siden nettet er så himla tregt)

Ja, blir vell E6 ja. Jeg må uansett stoppe på hver bom å putte på penger, q-fri brikken er tom.

Hjertelig velkommen til flere treff! Veit ikke om vi har hilst?

Skrevet

Går fint å suse igjennom og betale pr nettbank...

Selv har jeg problem med alarmen på 325en (typisk), og spørs om jeg rekker koble om da jeg må kjøre rett fra jobb og opp til Mexos.

Skrevet
Ja, blir vell E6 ja. Jeg må uansett stoppe på hver bom å putte på penger, q-fri brikken er tom.

Har ikke q-fri brikke, så blir med å stopper jeg å.

Skrevet

Ang M-tech vs. m parallell..

Mener selv at m-tech er mye penere enn parallell, selv om de er i 17.. det bare er noe med dem.. hadde det vært mitt valg, så hadde jeg tatt m-tech

Skrevet

betal med nettbank og oppgi regnr, dato,klokkeslett og hvilken stasjon du har passert :)

Gleder meg virkelig nå kjenner jeg :)

får henta ut ACS`en ca 22:30 i morgen kveld!!

SPENNENDE!!!! :):)

Skrevet

sprang fra det i sted!! blei så stressa når æ skulla lever bila sjø!! Tone har vert syk i dag så har vært "alenepappa" og "sykesøster"..... men tenkt å ha på i mårrakveld hvis den bare kan stå hos mæ te da?? :)

Skrevet

Da er jeg i byen gutta :) Ble Oslo-Trondheim på 6 timer :) Grei tur med to små stopp for å fylle statoil koppen og tanken :) imorgen skal jeg skru som en helt. Takk for at du stiller opp Hofstad :) Kan hjelpe deg med 325'n etterpå hvis du vil :)

Skrevet

Hvordan skal dere gjøre det med shining av bilen til i morgen.

Skal dere gjøre det i kveld eller satse på vaskemulighet på lånke?

Er jo grusvei der så blir jo fort bli skittete igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...