Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.


ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for sist alle sammen! Håper dere ikke tror at det første treffet jeg var på blir mitt siste.. :wink: Skal stille på flere, bare det blir anledning til det..

Jeg stiller på IKEA jeg og! :D Kanskje jeg får med ett par stykker til, men de kommer sannsynligvis til trondheim natt til lørdag fra oslo.. Er det bestemt om det skal kjøres E6 eller gammelveien? Med tanke på senkede biler og puter/fartsdumper anbefales det vell E6..?

(jeg gidder desverre ikke å bla tilbake og lete etter info siden nettet er så himla tregt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for sist alle sammen! Håper dere ikke tror at det første treffet jeg var på blir mitt siste.. :wink: Skal stille på flere, bare det blir anledning til det..

Jeg stiller på IKEA jeg og! :D Kanskje jeg får med ett par stykker til, men de kommer sannsynligvis til trondheim natt til lørdag fra oslo.. Er det bestemt om det skal kjøres E6 eller gammelveien? Med tanke på senkede biler og puter/fartsdumper anbefales det vell E6..?

(jeg gidder desverre ikke å bla tilbake og lete etter info siden nettet er så himla tregt)

Ja, blir vell E6 ja. Jeg må uansett stoppe på hver bom å putte på penger, q-fri brikken er tom.

Hjertelig velkommen til flere treff! Veit ikke om vi har hilst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg i byen gutta :) Ble Oslo-Trondheim på 6 timer :) Grei tur med to små stopp for å fylle statoil koppen og tanken :) imorgen skal jeg skru som en helt. Takk for at du stiller opp Hofstad :) Kan hjelpe deg med 325'n etterpå hvis du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...