Arnfleip Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Takk for sist alle sammen! Håper dere ikke tror at det første treffet jeg var på blir mitt siste.. Skal stille på flere, bare det blir anledning til det.. Jeg stiller på IKEA jeg og! Kanskje jeg får med ett par stykker til, men de kommer sannsynligvis til trondheim natt til lørdag fra oslo.. Er det bestemt om det skal kjøres E6 eller gammelveien? Med tanke på senkede biler og puter/fartsdumper anbefales det vell E6..? (jeg gidder desverre ikke å bla tilbake og lete etter info siden nettet er så himla tregt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeRu (Joavg) Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 IHHAA! Dette blir bra! e39`n ble nesten ny med nye lykter (angeleyes) Jeg og Lars monterte de forige helg Lars i så dårlig form at han hang over motorrommet og pusta tungt.. hehe.. bakrus da veinttle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 24, 2008 Forfatter Share Skrevet April 24, 2008 Takk for sist alle sammen! Håper dere ikke tror at det første treffet jeg var på blir mitt siste.. Skal stille på flere, bare det blir anledning til det..Jeg stiller på IKEA jeg og! Kanskje jeg får med ett par stykker til, men de kommer sannsynligvis til trondheim natt til lørdag fra oslo.. Er det bestemt om det skal kjøres E6 eller gammelveien? Med tanke på senkede biler og puter/fartsdumper anbefales det vell E6..? (jeg gidder desverre ikke å bla tilbake og lete etter info siden nettet er så himla tregt) Ja, blir vell E6 ja. Jeg må uansett stoppe på hver bom å putte på penger, q-fri brikken er tom. Hjertelig velkommen til flere treff! Veit ikke om vi har hilst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Går fint å suse igjennom og betale pr nettbank... Selv har jeg problem med alarmen på 325en (typisk), og spørs om jeg rekker koble om da jeg må kjøre rett fra jobb og opp til Mexos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 24, 2008 Forfatter Share Skrevet April 24, 2008 Hvis du ikke rekker å få ferdig 325'en, kjører du da med touringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Får kjøre fra Mexos og opp og se på den etterpå, hvis jeg ikke rekker det i lunsjen i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holberg Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Graffh!! Der sprengte jeg det ene framdekket...:\\ jajaja, i verstefall får jeg kjøre med en vinterfelg framme til helga da:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Ja, blir vell E6 ja. Jeg må uansett stoppe på hver bom å putte på penger, q-fri brikken er tom. Har ikke q-fri brikke, så blir med å stopper jeg å. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Ang M-tech vs. m parallell.. Mener selv at m-tech er mye penere enn parallell, selv om de er i 17.. det bare er noe med dem.. hadde det vært mitt valg, så hadde jeg tatt m-tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 betal med nettbank og oppgi regnr, dato,klokkeslett og hvilken stasjon du har passert Gleder meg virkelig nå kjenner jeg får henta ut ACS`en ca 22:30 i morgen kveld!! SPENNENDE!!!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Fikk hatt på Omega? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 sprang fra det i sted!! blei så stressa når æ skulla lever bila sjø!! Tone har vert syk i dag så har vært "alenepappa" og "sykesøster"..... men tenkt å ha på i mårrakveld hvis den bare kan stå hos mæ te da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Ikke noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Da er jeg i byen gutta Ble Oslo-Trondheim på 6 timer Grei tur med to små stopp for å fylle statoil koppen og tanken imorgen skal jeg skru som en helt. Takk for at du stiller opp Hofstad Kan hjelpe deg med 325'n etterpå hvis du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet April 25, 2008 Share Skrevet April 25, 2008 Hvordan skal dere gjøre det med shining av bilen til i morgen. Skal dere gjøre det i kveld eller satse på vaskemulighet på lånke? Er jo grusvei der så blir jo fort bli skittete igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå