Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Kjørte der tidligst idag. Er alle 90 soner fjernet? Isåfall kunne vi fått noen problemer :)

Jepp. Er en 90 sone ca 1-2 mil sør for oppdal, som oppheves før man kommer opp på Dovre. Så er det kun 80 etterpå. I tillegg har politiet begynt å patruljere frem og tilbake der, noe jeg ikke har vært borti før. Så jeg fikk meg en stor overraskelse etter å ha kjørt forbi en Saab sivilbil. De klarte å måle et gjennomsnitt på meg på 115, så jeg var 1 km/t unna å miste førerkortet. Var helt sikker på at det var 90 sone, så ble meget overrasket når politiet spurte meg om jeg visste hva jeg mistet førerkortet på i 80 sonen :lol: Jaja, 7800kr fattigere, og 2 prikker og en erfaring rikere ;) Kjørte resten av ferden i sikkert 76 i 80'n :lol: Litt glad jeg kjørte golfen til mor. hadde jeg kommet i en Bmw "ungdomsbil" kunne de muligens blitt mer gira på å ta førerkortet mitt.

Skrevet
115...går en golf virkelig såå bra? ;)

Ja det var en 1,6 FSI ;):lol: Får se det positive i det, nå får jeg ihvertfall med meg treffet på søndag da jeg må droppe turen til våler pga. økonomiske årsaker ;)

Skrevet

Aldri så galt, osv... :lol: Vi håper på bedre oppmøte kl 1300 denne gangen. Blir litt utvannet når folk kommer 1-2 timer etter oppmøte... :wink:

Skrevet

Tenkte bare jeg skulle si fra til folket at nå er gullet solgt etter nesten tre måneder på div nettsteder. Så møter vel i en e30 om ca. et år da :)

Har også planer/drømmer om E46 facelift 330i M-tech =P~

Møter sikkert opp på et eller annet treff utover med "privat" sjåfør :lol:

Skrevet

bare rop ut om du vil hentes til treffet på søndag.

Netopp skaffa E30? har ikke hørt snakk om den før.

Alltid litt trist å selge bilen sin, særlig på grunnlag av tapt førerkort. Men skaffer du deg en 330 så "glemmer" du vell 328'en fort ;)

Folket klar for treff på søndag??

Enige om at vi møtes klokken 13.00?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...