Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.

ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjørte der tidligst idag. Er alle 90 soner fjernet? Isåfall kunne vi fått noen problemer :)

Jepp. Er en 90 sone ca 1-2 mil sør for oppdal, som oppheves før man kommer opp på Dovre. Så er det kun 80 etterpå. I tillegg har politiet begynt å patruljere frem og tilbake der, noe jeg ikke har vært borti før. Så jeg fikk meg en stor overraskelse etter å ha kjørt forbi en Saab sivilbil. De klarte å måle et gjennomsnitt på meg på 115, så jeg var 1 km/t unna å miste førerkortet. Var helt sikker på at det var 90 sone, så ble meget overrasket når politiet spurte meg om jeg visste hva jeg mistet førerkortet på i 80 sonen :lol: Jaja, 7800kr fattigere, og 2 prikker og en erfaring rikere ;) Kjørte resten av ferden i sikkert 76 i 80'n :lol: Litt glad jeg kjørte golfen til mor. hadde jeg kommet i en Bmw "ungdomsbil" kunne de muligens blitt mer gira på å ta førerkortet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte bare jeg skulle si fra til folket at nå er gullet solgt etter nesten tre måneder på div nettsteder. Så møter vel i en e30 om ca. et år da :)

Har også planer/drømmer om E46 facelift 330i M-tech =P~

Møter sikkert opp på et eller annet treff utover med "privat" sjåfør :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare rop ut om du vil hentes til treffet på søndag.

Netopp skaffa E30? har ikke hørt snakk om den før.

Alltid litt trist å selge bilen sin, særlig på grunnlag av tapt førerkort. Men skaffer du deg en 330 så "glemmer" du vell 328'en fort ;)

Folket klar for treff på søndag??

Enige om at vi møtes klokken 13.00?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...