ESveen Skrevet September 14, 2008 Forfatter Share Skrevet September 14, 2008 Kjørte der tidligst idag. Er alle 90 soner fjernet? Isåfall kunne vi fått noen problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Kjørte der tidligst idag. Er alle 90 soner fjernet? Isåfall kunne vi fått noen problemer Jepp. Er en 90 sone ca 1-2 mil sør for oppdal, som oppheves før man kommer opp på Dovre. Så er det kun 80 etterpå. I tillegg har politiet begynt å patruljere frem og tilbake der, noe jeg ikke har vært borti før. Så jeg fikk meg en stor overraskelse etter å ha kjørt forbi en Saab sivilbil. De klarte å måle et gjennomsnitt på meg på 115, så jeg var 1 km/t unna å miste førerkortet. Var helt sikker på at det var 90 sone, så ble meget overrasket når politiet spurte meg om jeg visste hva jeg mistet førerkortet på i 80 sonen Jaja, 7800kr fattigere, og 2 prikker og en erfaring rikere Kjørte resten av ferden i sikkert 76 i 80'n Litt glad jeg kjørte golfen til mor. hadde jeg kommet i en Bmw "ungdomsbil" kunne de muligens blitt mer gira på å ta førerkortet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 115...går en golf virkelig såå bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 115...går en golf virkelig såå bra? Ja det var en 1,6 FSI Får se det positive i det, nå får jeg ihvertfall med meg treffet på søndag da jeg må droppe turen til våler pga. økonomiske årsaker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Aldri så galt, osv... Vi håper på bedre oppmøte kl 1300 denne gangen. Blir litt utvannet når folk kommer 1-2 timer etter oppmøte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Tenkte bare jeg skulle si fra til folket at nå er gullet solgt etter nesten tre måneder på div nettsteder. Så møter vel i en e30 om ca. et år da Har også planer/drømmer om E46 facelift 330i M-tech Møter sikkert opp på et eller annet treff utover med "privat" sjåfør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet September 16, 2008 Forfatter Share Skrevet September 16, 2008 bare rop ut om du vil hentes til treffet på søndag. Netopp skaffa E30? har ikke hørt snakk om den før. Alltid litt trist å selge bilen sin, særlig på grunnlag av tapt førerkort. Men skaffer du deg en 330 så "glemmer" du vell 328'en fort Folket klar for treff på søndag?? Enige om at vi møtes klokken 13.00? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Klar som et egg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Solgt bila æ å, så spørs om det itj bli nå træff på mæ heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwomar Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Skal på jakt i helga, så jeg tror ikke jeg kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet September 16, 2008 Forfatter Share Skrevet September 16, 2008 Solgt bila æ å, så spørs om det itj bli nå træff på mæ heller.. Kjøp ny da vell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skisseper Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 hvor på solsiden? har en halvherpa 525i som jeg klør etter å vise frem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet September 16, 2008 Forfatter Share Skrevet September 16, 2008 Helt nede ved vital-bygget. Kjør nederst etter kjøpesenteret, så til venstre, på brosteinen. Bra du stiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skisseper Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 tja bor ikke så fælt langt unna så det er godt mulig. om ikke denne søndagen så en annen ganske sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå