Bmwgutten Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Har også lyst til å bli med, men da må jeg ta med døvetolk. Går jo an å komme om du ikke får tolk også Jo, går ann det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutten Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Har også lyst til å bli med, men da må jeg ta med døvetolk. Jeg og Tompan hadde tegnspråk på VK1 når vi gikk bilskolen sammen på Byåsen for noen få år tilbake så vi kan hjelpe til Tror nesten ikke jeg husker et eneste ord/tegn lenger Men skulle nok fått til å forstått noe har du snakket rolig med fingrene. Kult da Men går nok bra tenker jeg. Jeg er ikke helt døv men tunghørt. Så er jeg ganske flink til å lese på munnen.... Så, da får jeg komme på neste treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Har også lyst til å bli med, men da må jeg ta med døvetolk. Jeg og Tompan hadde tegnspråk på VK1 når vi gikk bilskolen sammen på Byåsen for noen få år tilbake så vi kan hjelpe til Tror nesten ikke jeg husker et eneste ord/tegn lenger Men skulle nok fått til å forstått noe har du snakket rolig med fingrene. Kult da Men går nok bra tenker jeg. Jeg er ikke helt døv men tunghørt. Så er jeg ganske flink til å lese på munnen.... Så, da får jeg komme på neste treff Ja ta turen og ikke vær sjenert Jeg har ofte hatt døve på jobb (Jobber på gokarthallen på sandmoen) og det går som regel fint å kommunisere bare man bruker kroppen og står på litt har jeg funnet ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Jobber på gokarthallen på sandmoen Du har ikke mulighet til å skaffe noen billige heat? Kunne tatt en runde gokart på et bimmers treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 JA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutten Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Har også lyst til å bli med, men da må jeg ta med døvetolk. Jeg og Tompan hadde tegnspråk på VK1 når vi gikk bilskolen sammen på Byåsen for noen få år tilbake så vi kan hjelpe til Tror nesten ikke jeg husker et eneste ord/tegn lenger Men skulle nok fått til å forstått noe har du snakket rolig med fingrene. Kult da Men går nok bra tenker jeg. Jeg er ikke helt døv men tunghørt. Så er jeg ganske flink til å lese på munnen.... Så, da får jeg komme på neste treff Ja ta turen og ikke vær sjenert Jeg har ofte hatt døve på jobb (Jobber på gokarthallen på sandmoen) og det går som regel fint å kommunisere bare man bruker kroppen og står på litt har jeg funnet ut Ja, skal gjøre det Ligger hallen utenfor heimdal sentrum? Tror jeg har vært der et par ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet September 26, 2007 Forfatter Share Skrevet September 26, 2007 Har to venner selv som er tunghørte, går veldig bra å henge med de. så det er bare å dukke opp Arti å se diskusjonen rundt treffene blomstre litt. Er det noen som veit om flere aktiviteter for de som møter opp på treffene? Gokart var ett skikkelig bra tilltak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Har også lyst til å bli med, men da må jeg ta med døvetolk. Jeg og Tompan hadde tegnspråk på VK1 når vi gikk bilskolen sammen på Byåsen for noen få år tilbake så vi kan hjelpe til Tror nesten ikke jeg husker et eneste ord/tegn lenger Men skulle nok fått til å forstått noe har du snakket rolig med fingrene. Kult da Men går nok bra tenker jeg. Jeg er ikke helt døv men tunghørt. Så er jeg ganske flink til å lese på munnen.... Så, da får jeg komme på neste treff Ja ta turen og ikke vær sjenert Jeg har ofte hatt døve på jobb (Jobber på gokarthallen på sandmoen) og det går som regel fint å kommunisere bare man bruker kroppen og står på litt har jeg funnet ut Ja, skal gjøre det Ligger hallen utenfor heimdal sentrum? Tror jeg har vært der et par ganger. Jepp Sto en Blå E36 Cab utenfor når jeg var på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 mexos : Jepp Sto en Blå E36 Cab utenfor når jeg var på jobb jeg leser mellom linjene at du muligens savner 325'en julian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 når å kor e neste gang? -Ronny- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 mexos : Jepp Sto en Blå E36 Cab utenfor når jeg var på jobb jeg leser mellom linjene at du muligens savner 325'en julian Jepp. Byttet girkasse på den bilen så har den vært gulle god Men kan da kjøpe ny cab senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 når å kor e neste gang? -Ronny- 6. oktober kanskje. Usikker på om det ble samme plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 når å kor e neste gang? -Ronny- 6. oktober kanskje. Usikker på om det ble samme plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 ok får bare følge med tråden.. -Ronny- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Einar oppdaterer før neste treff, men det blir IKEA neste Søndag 06.10.07 til samme tid Utover når det blir snø og greier prøver vi å ha treff under tak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå