Sir Hofstad Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 IKKE lov å selge denne før jeg har økonomi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 stemmer det, du "tinga" vel på den ja.. Må sjekke litt om hvordan interessen er for den. Vil jo egentlig ikke selge, men behovet for en noe større bil begynner å melde seg. Så kommer det et kurrant bud, blir jo et salg vurdert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 Forøvrig skulle vi vel dra til støren også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 ja, hvilken helg var dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 Jepp. Kan jeg hente i morra? Ja er bare å ringe meg og høre om jeg er hjemme. mange jern i ilden nå som det er fadderuke, men mener jeg er hjemme utover ettermiddagen/kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 Er folket klare til Lånke-helg? De som stiller til felles-start fra IKEA er: Lossius Keru Mexos aLan ESveen ErikL J.Hofstad bmwomar Inline-six Dessuten håper jeg de faste kommer: (har ikke fått PM om de stiller til fellesstart). Allstar Kim E.Børøsund AC Schnitzer osv.osv! Håper flere stiller, slik at vi får ei skikkelig rekke til Lånke. Send på en PM til meg merket "Felleskjøring" så får vi tellt opp antallet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 Program søndag 24.08.08: Innslipp 09:00 Førermøte 10:00 Kjøring fra 10:15-16:00 Banekjøring 200,- Utstilling 100,- Teknisk kontroll ved betaling Bremseveske vil bli målt Batteri må sitte fast Det blir servert både drikke å pølser denne gangen! Jeg foreslår at vi tar felleskjøringa kl 08.00 på IKEA Leangen. Oppmøte ett kvarter før. Enkelte her er alltid treige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Kommer jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 tar du med deg inline six? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutten Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Har lyst å bli med men kan ikke pga jobb... Har vært gøy å blitt med og sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeRu (Joavg) Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Er der allerede jeg hehe Synd jeg ikke får leppa mi til da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 tar du med deg inline six? Seff Hvis han tør sitte på... Trenger hjelm for å kjøre på banen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 tar du med deg inline six? Seff Hvis han tør sitte på... Trenger hjelm for å kjøre på banen? Hjelm å flammehemmende dress Vi kan vell ringes for å avtale avgangstidspunkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Flammehemmende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå