ESveen Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 Kara stiller opp for hverandre. Synes vi må ta oss en pils kveld snart. Synes vi har fått til en bra gjeng her på bimmers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Hmm, pils?! lukta du ville nevne det Einar.. Stiller lett;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Kommer en kameratski med nyoverhalt 525( Meg seff) fra Fredrikstad natt til Torsdag, han må kjøre ned igjen Lørdag. Kunne vært morro å tatt en kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeRu (Joavg) Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Kommer en kameratski med nyoverhalt 525( Meg seff) fra Fredrikstad natt til Torsdag, han må kjøre ned igjen Lørdag.Kunne vært morro å tatt en kveld? Er med jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 Kjøpte 4 lodd og vant på et av de to jeg ikke mistet, K30:ccn skiltplater.Seff ringer jeg oppdaterer gutta, i allefall de jeg har nr til. Så bimmern til salgs. Mexos, synes det var mye hvitrøyk på din ved pådrag? Var var bra du ringte Hvitrøyk Det er ikke bra isåfall. Har ikke lagt merke til det selv ihvertfall. Bilen bruker ikke kjøleveske. Jeg bremsa litt vel hardt noen ganger og la igjen dekkrøyk da Hvis det er snakk om pils blir jeg med og tar en cola. Etter Fadderukene på BI er jeg dritt lei alt som har med alkohol å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 Var ikke kjølevæskerøyk men mer stempelringer? Bruker olje? Og hadde vært knall om vi kunne tatt et utenomtreff mens kameratski er her, noen av oss i allefall? Feks Fredagskveld? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Var ikke kjølevæskerøyk men mer stempelringer?Bruker olje? Og hadde vært knall om vi kunne tatt et utenomtreff mens kameratski er her, noen av oss i allefall? Feks Fredagskveld? Bruker ikke olje nei. Fyllte på Shell olje før jeg dro på banen, og kjører som til vanlig med valvoline, så kan hende motoren har reagert litt på en unormal oljeblanding. Har ikke reagert på at den ryker no blått til vanlig. Skal ta oljeskift til helga, så blir nok bra da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 Noen som blir med å treffes på fredagskvelden? Kunne kjørt litt bil, prøvekjørt hverandres etc. Hadde en slik kveld med ALLSTAR å J.Hofstad. Var arti å møttes utenom treffene. Kunne avrundet kvelden med en kopp kaffe / pils Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Stiller 2 stk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Jeg ble knipset litt på lånke og må si det ble noen fete bilder av det Med både hjulløft, røyk og bunning av dempere kan man ikke klage på innsatsen ihvertfall Er tydelig at høyre framdemper ikke er bra. Bilen klapper jo sammen på høyre side! Røyk er tøfft! maks senka? Mexos og Keru(joavg) på tur Sliter litt med å holde alle hjulene på bakken: Dette var litt stilig Blir nok flere baneturer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Jeg er med på fredag, er bare usikker på om bilen blir med. Har levert den inn for å få sjekket hvorfor air bag lampen lyste, og for lysjustering. Fikk høre at det kunne bli vanskelig og dyrt å få fikset air bag lampen og at en justerings skrue i ene lykten hadde gått til skogen. Må ringe å høre i morgen. Så får vi se om jeg kan stille med bil i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Jeg er med på fredag, er bare usikker på om bilen blir med. Har levert den inn for å få sjekket hvorfor air bag lampen lyste, og for lysjustering. Fikk høre at det kunne bli vanskelig og dyrt å få fikset air bag lampen og at en justerings skrue i ene lykten hadde gått til skogen. Må ringe å høre i morgen. Så får vi se om jeg kan stille med bil i morgen. Leverte ikke til meg denne gangen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 Er det ikke noen som har tengt seg oppover til midtre gauldal/støren på gatebil treff idag da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddgeir86 Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 Jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå