Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.

ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjøpte 4 lodd og vant på et av de to jeg ikke mistet, K30:ccn skiltplater.

Seff ringer jeg oppdaterer gutta, i allefall de jeg har nr til.

Så bimmern til salgs.

Mexos, synes det var mye hvitrøyk på din ved pådrag?

Var var bra du ringte :) Hvitrøyk :shock: Det er ikke bra isåfall. Har ikke lagt merke til det selv ihvertfall. Bilen bruker ikke kjøleveske. Jeg bremsa litt vel hardt noen ganger og la igjen dekkrøyk da :lol:

Hvis det er snakk om pils blir jeg med og tar en cola. Etter Fadderukene på BI er jeg dritt lei alt som har med alkohol å gjøre :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke kjølevæskerøyk men mer stempelringer?

Bruker olje?

Og hadde vært knall om vi kunne tatt et utenomtreff mens kameratski er her, noen av oss i allefall?

Feks Fredagskveld?

Bruker ikke olje nei. Fyllte på Shell olje før jeg dro på banen, og kjører som til vanlig med valvoline, så kan hende motoren har reagert litt på en unormal oljeblanding. Har ikke reagert på at den ryker no blått til vanlig. Skal ta oljeskift til helga, så blir nok bra da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som blir med å treffes på fredagskvelden? Kunne kjørt litt bil, prøvekjørt hverandres etc. Hadde en slik kveld med ALLSTAR å J.Hofstad. Var arti å møttes utenom treffene.

Kunne avrundet kvelden med en kopp kaffe / pils ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble knipset litt på lånke og må si det ble noen fete bilder av det :) Med både hjulløft, røyk og bunning av dempere kan man ikke klage på innsatsen ihvertfall :lol: Er tydelig at høyre framdemper ikke er bra. Bilen klapper jo sammen på høyre side!

DSC_1912.jpg

Røyk er tøfft! ;)

DSC_1977.jpg

maks senka? :lol:

DSC_1983.jpg

Mexos og Keru(joavg) på tur ;)

DSC_2075.jpg

Sliter litt med å holde alle hjulene på bakken:

DSC_2100.jpg

Dette var litt stilig :)

DSC_2103.jpg

DSC_2110.jpg

Blir nok flere baneturer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på fredag, er bare usikker på om bilen blir med. :? Har levert den inn for å få sjekket hvorfor air bag lampen lyste, og for lysjustering. Fikk høre at det kunne bli vanskelig og dyrt å få fikset air bag lampen og at en justerings skrue i ene lykten hadde gått til skogen. :( Må ringe å høre i morgen. Så får vi se om jeg kan stille med bil i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på fredag, er bare usikker på om bilen blir med. :? Har levert den inn for å få sjekket hvorfor air bag lampen lyste, og for lysjustering. Fikk høre at det kunne bli vanskelig og dyrt å få fikset air bag lampen og at en justerings skrue i ene lykten hadde gått til skogen. :( Må ringe å høre i morgen. Så får vi se om jeg kan stille med bil i morgen.

Leverte ikke til meg denne gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...