ESveen Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 Litt skuffende at ikke folk møter opp. Det har ebbet ut i det siste. Er det treff for ofte? Trur det har vært litt tilfeldigheter. Har snakket med flere av de "faste" og flere har vært bortreist/på jobb. Så er nokk derfor. Kan godt få synspunkter om det er for ofte, eller om noe kan gjøres anderledes for å trekke flere folk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steel bmw Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 var der rett etter 2 jeg og, det ble litt sent i går til meg å, kan jo kansje være en løsning å ta det litt senere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Kanskje ingen dum idè, men det må nok diskuteres litt her i tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet September 8, 2008 Forfatter Share Skrevet September 8, 2008 Vi har diskutert andre tidspunkt flere ganger, men tar vi det senere krasjer det litt med middagen. Men vi kunne jo prøvd å tatt det klokken 14 istedet. Etter middag blir det for mørkt utover høsten/vinteren. Kunne alltids kjørt en avstemning på klokkeslettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Sveen er som alltid en vis mann Kanskje like greit å beholde tidspunktet, så får folk komme hvis de vil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Heisann:) jeg lurer på hvor ofte dere bruker å ha treff? reiser opp til "bartebyen" med jevne mellomrom pga. madammen som bor der, så hadde vært morsomt å sett om det er noe til BMW miljø der oppe:) bruker det å være noe burning e.l? har ikke akkurat noe å burne med nå, men håper på at det blir etterhvert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Vi samles for å prate bil, drikke kaffe og rett og slett treffe hyggelige folk. Blir nok hverken burning, sladding eller dragrace på treffene. Vi holder dem midt i byen for tiden, så det funker ikke med slikt. Vi har treffene annen hver søndag kl 1300 på Solsiden i Trondheim, så det er bare å stikke innom hvis du er i byen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet September 8, 2008 Forfatter Share Skrevet September 8, 2008 Har prøvd å holde en lav profil ang. sladding, børning og slikt som kan trekke mye negativ oppmerksomhet. BMW har nokk dårlig rykte som det er blant andre bilister, politiet og presse. Meningen har vært som ErikL sier, ett sosialt treff, for å få nye kompiser å kontakter, samt prate å vise fram bilene sine. Men om intressen for sladding er der, går det ann å bli med på vår/høst treffet til CCN. Jeg trur potensialet for å få banedagene bra er der, men det krever at folk stiller opp å hjelper til eventulet kommer med nye ideer. Jeg sitter i styret i klubben, så kan ta det opp på neste styremøte. Men igjen, det krever at flere engasjerer seg for miljøet Vil alikevell si takk for alle som har kommet på treffene våre det siste året. Har fått et dusin nye kompiser, som jeg daglig har kontakt med. Dessuten har det ikke vært en negativ opplevelse på ett år, å det er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 ja.. til sommern så kommer jeg oppover! dere får time det litt så att en kan ha treff par-3 dager før acr eller noe.. så kommer jeg med go gammal m535i med henger full av dekk hehe.. skal på acr å spinne litt på vår treffet gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 Var der på søndag rundt klokken to jeg også, men da var det ingen der :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Og da ser det ut som 325en får nytt kompl M-tech interiør... Og da stiller vi seff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Og da ser det ut som 325en får nytt kompl M-tech interiør...Og da stiller vi seff Skal ikke du stå på jobb nå og se på bilen min og beundre hvor blank den ble etter poleringsrunden min igår? Så er det lov å sende pristilbud på bruks skinninteriør med sportstoler og dørtrekk på pm til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Minsten min er ikke i form etter operasjon så er hjemme med han. sort du vil ha? Ønske om Vader sikkert? Fått kontakt med en som demonterer nyere M3, EVO og GT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Minsten min er ikke i form etter operasjon så er hjemme med han.sort du vil ha? Ønske om Vader sikkert? Fått kontakt med en som demonterer nyere M3, EVO og GT. Tja, fikk prisforslag på reparasjon fra Norservice på 16 000kr idag så mulig interiør må utsettes litt Et gåent hjullager, samt simeringer på diff og i forkant av motor må byttes. Lysjusteringa på venstre lykt var også gåen, men kjøper ikke splitter ny lykt av den grunn. Er bare å ta kontakt dersom du ønsker litt kveldsarbeid Edit: Klarte også å unne meg selv en lekker fartsbot på nesten 8000kr på fredag så Interiør er nå uaktuelt Lærte ihvertfall at 90 sonen på Dovre nå er blitt 80 sone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 så nå må vi fise over Dovre i 80?!??! uaktuelt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå