EirikL Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Æ kainn bake! Er ikke det litt femi da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 jodda, men i mitt forsvar, ble det ikke helt som jeg tenkte:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Var et bra treff med nydelig vær og bra oppmøte Ble Mazda idag iogmed at Bmw'n ikke er helt frisk, men ble ikke så jeg tok bilde av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Ble jo skikkelig bra bilder med 3.2 telefonen din, Julian. Trondheim på sitt beste: godt vær og mange feite bimmere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Bra treff i dag. Ble faktisk litt overasket jeg. Dette var mitt første. Har vært på lånke et par ganger. Men var jo nesten mere folk på solsiden i dag. Vært kult om vi kunne tatt en rundt tur. Kjørt en runde hele gjengen før sesongen er ferdig. Regner jeg skal parkere for i år snart jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skisseper Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 hehe. hadde tenkt å svippe innom men morra mi er i utlandet en tur så jeg tok litt ansvar for å holde brodern på 8 år med selskap når fattern var på jobb i helga. med andre ord jeg bygde trehytte heller! Nå hadde jeg ødelagt litt ser jeg for det eksemplaret jeg kjører på skal settes i garasje for vintern for heloppussing og ser rett og slett herpa ut! ser skikkelig bra ut. satser på en tur om et par uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Bra treff i dag. Ble faktisk litt overasket jeg. Dette var mitt første. Har vært på lånke et par ganger. Men var jo nesten mere folk på solsiden i dag. Vært kult om vi kunne tatt en rundt tur. Kjørt en runde hele gjengen før sesongen er ferdig. Regner jeg skal parkere for i år snart jeg. Måtte kikke på bilen din i dag. Må si at den virket å være skikkelig fin. Likte fargen spesielt godt og frontlyktene var dritstilige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Ble jo skikkelig bra bilder med 3.2 telefonen din, Julian. Trondheim på sitt beste: godt vær og mange feite bimmere Ja kan ikke klage på kvaliteten når det er en mobil det er snakk om. Er med på en cruising rundt i byen jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Bra treff i dag. Ble faktisk litt overasket jeg. Dette var mitt første. Har vært på lånke et par ganger. Men var jo nesten mere folk på solsiden i dag. Vært kult om vi kunne tatt en rundt tur. Kjørt en runde hele gjengen før sesongen er ferdig. Regner jeg skal parkere for i år snart jeg. Måtte kikke på bilen din i dag. Må si at den virket å være skikkelig fin. Likte fargen spesielt godt og frontlyktene var dritstilige! Takk takk. Er godt fornøyd med den. Kompakt og fin å kjøre også. Har byttet alt av foringer og dempere. Motoren er også nyoverhalt i vinter. Så bilen skal være bra den. Kule frontlykter ja, men går nok ikke noe Eu-kontroll. Svarte reflektorer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 E-merket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 E-merket? Hva er det for noe hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Bra treff i dag. Ble faktisk litt overasket jeg. Dette var mitt første. Har vært på lånke et par ganger. Men var jo nesten mere folk på solsiden i dag. Vært kult om vi kunne tatt en rundt tur. Kjørt en runde hele gjengen før sesongen er ferdig. Regner jeg skal parkere for i år snart jeg. Måtte kikke på bilen din i dag. Må si at den virket å være skikkelig fin. Likte fargen spesielt godt og frontlyktene var dritstilige! Synd det som skjedde med bilen din. Får håpe du får fikset deg ny bil snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Var mye pent der i dag ja som dere ser på det ene bilde: jeg skjønner ikke helt hva MATTS har i fronten på E60`n sin.. (skiltet) vi må ta en rundtur en dag ja!! før det blir FOR kaldt for våre venner uten tak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Rundturer etter treff har jeg dårlig erfaring med... Blir bare påkjørt bakfra på slik unødig kjøring... Etter mye om å men hjemme her nå, har jeg kommet unna gulvvasken, min store frykt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Fårn si, kom hjem fra jobb i dag, nyvaska gulv å finpreppe kåk. Tok med tv´n opp til Lade å klagde på den, å greide faanmeg å få ny:D Litt bortskjemt er det lov å være;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå