Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.

ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bra treff i dag. Ble faktisk litt overasket jeg. Dette var mitt første. Har vært på lånke et par ganger. Men var jo nesten mere folk på solsiden i dag. Vært kult om vi kunne tatt en rundt tur. Kjørt en runde hele gjengen før sesongen er ferdig. Regner jeg skal parkere for i år snart jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. hadde tenkt å svippe innom men morra mi er i utlandet en tur så jeg tok litt ansvar for å holde brodern på 8 år med selskap når fattern var på jobb i helga.

med andre ord jeg bygde trehytte heller!

Nå hadde jeg ødelagt litt ser jeg for det eksemplaret jeg kjører på skal settes i garasje for vintern for heloppussing og ser rett og slett herpa ut!

ser skikkelig bra ut. satser på en tur om et par uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra treff i dag. Ble faktisk litt overasket jeg. Dette var mitt første. Har vært på lånke et par ganger. Men var jo nesten mere folk på solsiden i dag. Vært kult om vi kunne tatt en rundt tur. Kjørt en runde hele gjengen før sesongen er ferdig. Regner jeg skal parkere for i år snart jeg.

Måtte kikke på bilen din i dag. Må si at den virket å være skikkelig fin. Likte fargen spesielt godt og frontlyktene var dritstilige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte kikke på bilen din i dag. Må si at den virket å være skikkelig fin. Likte fargen spesielt godt og frontlyktene var dritstilige!

Takk takk. Er godt fornøyd med den. Kompakt og fin å kjøre også. Har byttet alt av foringer og dempere. Motoren er også nyoverhalt i vinter. Så bilen skal være bra den. Kule frontlykter ja, men går nok ikke noe Eu-kontroll. Svarte reflektorer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd det som skjedde med bilen din. Får håpe du får fikset deg ny bil snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...