EBørøsund Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Hun hjemme her sa det ikke gikk å parkere på stue MI! Hadde vist nettopp vaska golv her.. Får ta det en senere gang;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Kan prøve å få tak i marmorfliser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 IX passer akkurat. Og bare å vaske dekkbanen først så slipper a vaske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Om du flislegg stua mi for å ha bilen din ståan har når du e på Clas Olsson å handle, så har vi n deal;) Jippi innlegg nummer 100;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Jippi innlegg nummer 100;) Grattis! Det tok sin tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steel bmw Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 bladde lang å lengere inn i forumet for å finne denne tråden for å se etter om det var treff snart. så var det den tråden som var først på siden:/ er det foresten mange som kommer nå på søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 100 innlegg siden 2004 er lite da;) Kvalitet fremfor kvantitet;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Er nok ikke treff før om halvannen uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 hvor bruker treffene å være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Om du flislegg stua mi for å ha bilen din ståan har når du e på Clas Olsson å handle, så har vi n deal;) Jippi innlegg nummer 100;) Straks innlegg nr 5000 Og på tide å finne seg et liv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Om du flislegg stua mi for å ha bilen din ståan har når du e på Clas Olsson å handle, så har vi n deal;) Jippi innlegg nummer 100;) Straks innlegg nr 5000 Og på tide å finne seg et liv? Hehe, spørs det ja. Og du som er familiemann og greier Edit: Ser jeg har bekket 3000 innlegg selv :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Sånn nå er smykket polert og vasket. Hatt i lagringstrykk i dekkene. 3,5 bar. Så nå har jeg parkert for vinteren. Men blir det finvær til neste treff er jeg klar regner jeg med. Håper på en kruse runde da. Fjorden rund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lossius Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 som dere ser på det ene bilde: jeg skjønner ikke helt hva MATTS har i fronten på E60`n sin.. (skiltet) Får se om jeg tar meg råd til å risikere eventuell bot for å kjøre uten Hadde nok vært fett uten ja Men ellers var det et bra treff med upåklagelig vær :- ) skilte kan du ta framm ved spessielle anledninger vett;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Men blir det finvær til neste treff er jeg klar regner jeg med. Håper på en kruse runde da. Fjorden rund? Cruising hadde vært morsomt. Og en tur fjorden rundt i fint vær kunne vært tingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Men blir det finvær til neste treff er jeg klar regner jeg med. Håper på en kruse runde da. Fjorden rund? Cruising hadde vært morsomt. Og en tur fjorden rundt i fint vær kunne vært tingen. Med middaagstopp eller lignende.... Ble faktisk litt giret jeg. Når jeg begynte å tenke på det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå