EirikL Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 Da var grombilen hjemme på tunet (eller parkeringsplassen i dette tilfellet). Så nå er det bare avfetting, vask og en liten lakkrens, så er vi klar for neste treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 grattis Eirik så ut til å være en skikkelig fin bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 Er FIN ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Dette er MITT innlegg nr 5000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 grattis med 5000, inne blant topp 10 i antall innlegg å greier men ett stykke fram til Gunnar da kanskje, 16000+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet September 27, 2008 Forfatter Share Skrevet September 27, 2008 Dette er MITT innlegg nr 5000 Gratulerer sjef! Lenge imellom vi treffes nå. Kanskje vi skulle tatt en tur rundt fjorden som en høstavsluttning. Noen som gidder å se litt på kart å lagt opp ei rute, med ett middagsstopp osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 grattis med 5000, inne blant topp 10 i antall innlegg å greier men ett stykke fram til Gunnar da kanskje, 16000+ Gunnar hadde 12000 når jeg begynte, så vanskelig å ta igjen han Har ikke anledning til å sitte hele kveldene lenger. Skal sende noen forespørsler over fjorden og høre om noen der kan tipse om stoppesteder og kjørerute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Hørtes kurrant ut med en kjøretur og middagsstopp ja. Har jeg fått bilen til da, regner jeg med at jeg er med på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Hørtes kurrant ut med en kjøretur og middagsstopp ja.Har jeg fått bilen til da, regner jeg med at jeg er med på den har ikke fått med meg hva du skal handle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 har handla e61 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Har du en liten teaser på nybilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Har du en liten teaser på nybilen? E61 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Har du en liten teaser på nybilen? E61 Er du interessert i sånt? Btw, hvordan går det med e36en din? Har du noen bilder/film? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Har du en liten teaser på nybilen? E61 Er du interessert i sånt? Btw, hvordan går det med e36en din? Har du noen bilder/film? Ikke mye intr i E61 desverre... Hadde en fin tur i en hvor vi "testet" fart, men ikke bil for meg. 325en har jeg vel snart kjørt 3-4000 Km med, og fungerer svært greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Ah, hehe, trodde du skulle ha deg e61. Så ikke innlegget over det igjen.. Hvor mange hk har du nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå