Trøndern Kim Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 e61 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 :whoa: Valgt feil yrke skjønner jeg... Uansett gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Da var avfetting, lakkrens og bumpershine kjøpt inn. Skal prøve å få bilen litt mer presentabel til søndagsturen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Blir arti å se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steel bmw Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Hvordan ligger det ann gutter? er det mange som kommer i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Jeg kommer i hvertfall. Vet ikke hvor mange som har tatt kontakt med ESveen og meldt seg på. Vi får håpe på godt fremmøte selv om været ikke er på vår side i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Da var avfetting, lakkrens og bumpershine kjøpt inn. Skal prøve å få bilen litt mer presentabel til søndagsturen Husk at du må polere bilen innen 2 uker etter at lakkrensen er brukt Jeg kommer ikke idag. Har hverken kjørbar Bmw eller tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Jeg kommer i hvertfall. Vet ikke hvor mange som har tatt kontakt med ESveen og meldt seg på. Vi får håpe på godt fremmøte selv om været ikke er på vår side i dag... Hehe, er vell to påmeldte på PM. Men jeg stiller jeg. Blir bra uansett vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Har ikke "meldt meg på", men kommer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lossius Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 kommer jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Hvordan var turen idag? Bilder!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Hei, var en grei tur dette. ErikL (Sytepaven) klagde på dårlig veidekke, selv om han har kjøpt seg 325ix Skikkelig dårlig vær, men fikk komme oss inn på kiosken på flakk å tatt en kopp kaffe tilslutt. Fin avveksling til vanlige treff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Var litt dårlig oppmøte i dag da, men skjønne d jo å, så kaldt som d va.. Vintern e på full fart hit. Blir vel innetreff neste gang kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Skuffende oppmøte, ja. Men det ble jo en trivelig tur likevel. Men Enar, sytepave?? Jeg er bare for glad i bilen min til å med vilje utsette den for slike krøtterstier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå