Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.

ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, sterkt overdrevet den komentaren min Erik. :oops:

Får sje om ikke neste treff blir i kjelleren på Storm senteret.

Er det inntresse for dette, eller skal vi avslutte for vinteren, slik som de gjør andre plasser i landet? Kunne jo tatt bare en gang i mnd, eller annenhver på en kafe' f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan jo ha et vinterhjultreff før vinteren, i kombinasjon med gokart runde?

Da vinner jeg "Styggeste vinterfelg"? Har svarte stålfelger på SUV'en :lol: Er på leting etter originale 15' til ix, men vanskelig å finne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde håpet om å stikke innom treffet med GT'n på tur hjem fra sverige men det ville seg ikke slik da vi blandt annet møtte skikkelig snøvær over storli'n. Må innrømme jeg ble litt svett når tempen krøp mot 0 og snøværet ble skikkelig tykt med tanke på at både jeg i GT'n å fattern i 520'n kjørte med sommerdekk. men veien ble aldri glatt selv om det faktisk begynte å dannes slapps på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde håpet om å stikke innom treffet med GT'n på tur hjem fra sverige men det ville seg ikke slik da vi blandt annet møtte skikkelig snøvær over storli'n. Må innrømme jeg ble litt svett når tempen krøp mot 0 og snøværet ble skikkelig tykt med tanke på at både jeg i GT'n å fattern i 520'n kjørte med sommerdekk. men veien ble aldri glatt selv om det faktisk begynte å dannes slapps på veien.

F... den Gt VIL jeg hilse på, og kunne hjulpet med OBC samtidig?

Vært knall og tatt turen, og kanskje fått hilse på Trotto på samme :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F... den Gt VIL jeg hilse på, og kunne hjulpet med OBC samtidig?

Vært knall og tatt turen, og kanskje fått hilse på Trotto på samme :D

Ser dårlig ut med treff resten av året med GT'n desverre, kommende helg er vel den siste den blir kjørt før vinter'n, drar ut neste fredag nå så er i norsjøn neste søndagstreff å når jeg kommer hjem har jeg liten tro på at det fortsatt er usalta vei / føre for sommerdekk (syns de dekka som sitter på nå ser ut som en mild form for gate slicks). Men til våren blir det jo en del aktivitet igjen, diverse treff å sånt :)

Håper også å finne mot til å få prøvd den litt på bane til neste sommer :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...