Sir Hofstad Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Einar og jeg snakka om en Rånekveld slik som noen av oss hadde tidligere i sommer. Kjørte litt, stoppa og tok bilder forskjellige steder osv. Passer for meg til uka regner jeg med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Hehe, må få meg bart, skinnvest og tresko, så er jeg klar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Trenger jo ikke det Eirik Skal ikke spille inn noen Tyroler XXX. Må bare ha bil du kan filme aksen på speedometeret og det har du jo nå. Var helt annerledes å treffes på kveldstid og kjøre litt, prate osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 spaserte forbi vital bygget der dere har hatt en del treff nå i kveld, stilig plass å vise fram bil på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Jeg har endelig fått vifteanlegg i bilen igjen så nå kan jeg og være med på Bmw arrangement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Og kanskje med et mindre vridningsvillig karroseri \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 er kaffe på lade arena også men ikke noe mc donalds i nærheten:P Som er åpen på søndager? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lossius Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 er kaffe på lade arena også men ikke noe mc donalds i nærheten:P Som er åpen på søndager? d tenkte jeg ikke på så storm passer nok bedre da ja:D hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Beste treffene har vært oppe på StorM og LIDL... Nå fikk jeg tlf i morges på at det kommer noen pakker med noe stasj til 325en. Så til neste helg blir den satt på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Trur vi holder oss til Storm. Men jeg er enig i at vi kanskje skal begrense oss til en gang i mnd i vinter. Kanskje vi får litt bedre oppmøte på den måten? Og så får folk tid til å overraske med oppgraderinger som er gjort i mellomtiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Trur vi holder oss til Storm. Men jeg er enig i at vi kanskje skal begrense oss til en gang i mnd i vinter. Kanskje vi får litt bedre oppmøte på den måten? Og så får folk tid til å overraske med oppgraderinger som er gjort i mellomtiden Mine oppgraderinger tar sikkert til April Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Trur vi holder oss til Storm. Men jeg er enig i at vi kanskje skal begrense oss til en gang i mnd i vinter. Kanskje vi får litt bedre oppmøte på den måten? Og så får folk tid til å overraske med oppgraderinger som er gjort i mellomtiden Mine oppgraderinger tar sikkert til April Hva skal du til med nå da J? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Skal inn med Eaton Twinscrew kompressor, intercooler osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Skal inn med Eaton Twinscrew kompressor, intercooler osv. Snygt Vi kan gå for en gang i mnd. og kanskje noen småtreff imellom. pilsing/kaffe/gocart etc. Var en fin kveld da vi var ut å leita etter treffsted ja. Langt imellom jeg faktisk er å råner i byen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Blir dritsnygt Skrukompressor, intercooler, fete alurør, SAMCO silikon, M3 dyser, Osv,OSV Blir vel å hente nytt sitat da kanskje Og vil anbefale folk en slik RÅNE kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå