RenZor Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Jeg kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Skal jeg ta med den belgen til deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Stemmer, det var den ja. Bærre å ta med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 håper dere fortsetter med treffa dere har så skal jeg komme jeg også,men blir vell ikke før til våren... må innrømme jeg er litt svak for bigmac så en unnskyldning for å dra til byen er kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 Hjertelig velkommen Håper vi får se begge dine på treff etter hvert... 10 biler på treff i dag Glemt av kamera jeg selvfølgelig, men kommer bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525ia*touring Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 HEY! så dette først nå jeg skal prøve og stille neste gang jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 Hei igjen! Du så at jeg svarte på tråden din? Planen var å finne frem tingene og at du kunne få de på treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 Var det bra oppmøte idag eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2007 10 stk Automobiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 Hei, igjen! Takk for et fint treff idag. Morro å hilse på dere. Her er bildene jeg tok fra mobilen idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 Skal jeg ta med den belgen til deg? Da var belgen montert og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525ia*touring Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Hei igjen!Du så at jeg svarte på tråden din? Planen var å finne frem tingene og at du kunne få de på treff ja det var smart ps: når er det neste treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Fant noe av verktøyet, skal lete mer nedi boden. Treff hver 14 dag var planlagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 På treffet forrige søndag, var det ikke da snakk om et treff denne helga også pga. et medlem som er bosatt i Oslo men som er i Trondheim denne helga, eller er det bare jeg som surrer da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 Var vel snakk om det pga Mexos skulle til Trondheim denne helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå