EirikL Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Tror jeg må prøve en sånn chip til våren. Tar ikke sjansen før vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Ekte mannfolk kjører med chip hehe. Tror nok ikke chiping av bil skaper så mye effekt at det skremmer dere av veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Ekte mannfolk kjører med chip hehe. Tror nok ikke chiping av bil skaper så mye effekt at det skremmer dere av veien Nei, men jeg skulle hatt en til å blitt med en tur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Ekte mannfolk kjører med chip hehe. Tror nok ikke chiping av bil skaper så mye effekt at det skremmer dere av veien Nei, men jeg skulle hatt en til å blitt med en tur... Var det et hint? Bare å plinge på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Utnevnt til fartsskriver herved Men tror ikke det blir en sånn maxfartprøve igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Fint Har null behov for å sitte på i 200. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Stiller lett med stoppeklokka jeg! Har du nå GPS du kan måle med? Ble jeg skvisa ut allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Stiller lett med stoppeklokka jeg! Har du nå GPS du kan måle med? Ble jeg skvisa ut allerede? Mexos veier halvparten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Stiller lett med stoppeklokka jeg! Har du nå GPS du kan måle med? Ble jeg skvisa ut allerede? Mexos veier halvparten... Den var god, men kall det heller alderstillegg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Har du glemt å ha kjølevæske på nybilen, Espen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Nei nei, men har tappa den av.. det vil si, det som var igjen:P Så nå er det bare å legge beina i sofaen å vente på koed;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Erik: sender du PM på de delenr. du trengte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnfleip Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 var det noen som trengte GPS? Jeg kan låne ut en om ønskelig ny sak som måler div fart og toppfart osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 Takker for det Arnfleip. Vurderer om jeg kjører den inn for vinter i morgen, eller prøver å stille på neste treff med den... Har vel med en ny kar på treff neste gang håper jeg Og ut i uka er det mulighet for diagnose på bimmerne. OG jeg minner om at jeg kan ordne svært god pris på service med stempel Og ellers om det er noe mekanisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 jeg trenger diagnose! må finne ut hvilke abs sensorer som er gåen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå