Sir Hofstad Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 Ordner det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Si ifra når det er klart da så svinger jeg innom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Si ifra når det er klart da så svinger jeg innom Helt vannvittig med jobb på meg har vært... Kan du stille på kort varsel? (Trodde du mente det andre jeg skulle ordne på verkstedet... Men kan du stille på kort varsel?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Nå blir Einar glad for å se at det er kommet E30 M3-ratt i touringen. Nå mangler bare sportsstoler i stoff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Si ifra når det er klart da så svinger jeg innom Helt vannvittig med jobb på meg har vært... Kan du stille på kort varsel? (Trodde du mente det andre jeg skulle ordne på verkstedet... Men kan du stille på kort varsel?) Tenkte på Diagnosen Men kan stille på kort varsel når det gjelder alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Ok, da ringer jeg når jeg har noe ledig. Noen som kunne tenkt seg en filmkveld med BMW filmer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Jeg er med på filmkveld. Var forresten litt skummelt å kjøre hjem fra jobb i dag på sommerdekk (kl 2000 ca). En ekkel, liten hinne på veien rundt Strandveien Auto Blir nok å sitte på en kompis i morra og legge om på fredag. Da blir det kjipe, sorte stålfelger i noen måneder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Kameratski på jobb har noen alu til E30 i 14". Kan sjekke innpress i morgen. Husker du ditt innpress? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Mener det er et47, men litt usikker. Det er i hvertfall helt annen innpress enn vanlig E30... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Kan stemme. Skal se hva som ligger på verkstaden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Fine greier, Johnny. Må si at jeg ble fornøyd med det nye rattet. Blir liksom litt mer riktig når man ser propellen midt i kringla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Fint MOMO rattet men passet ikke inn i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Hører kanskje mer hjemme i en riskoker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Hører kanskje mer hjemme i en riskoker... Hvem? MOMO? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Rattet. Sjekk tråden om ix'en å si hva du tror om ønskelista... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå