lossius Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 mange som har tenkt seg på treffet? kommer jeg, men har bare stål felg på så er litt flaut! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Jeg kommer i hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Vi har avtale i morgen til Lunsj Eirik? Mexos: holder på å koble opp nå. Kanskje kommer Azeton på overnatting i morgen så kanskje vært noen som kunne tenkt seg å treffes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Jeg er klar litt før elleve i morgen. Skal bare legge om før jeg kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Vi har avtale i morgen til Lunsj Eirik?Mexos: holder på å koble opp nå. Kanskje kommer Azeton på overnatting i morgen så kanskje vært noen som kunne tenkt seg å treffes? Okey. kobler opp hjemme? Er på skole fra 9-3 imorgen, og jobb fra 17-00-21.00. mulig å komme etter jobb? Skal møte på Azeton jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 OK! Kobler de enkleste systemene nå, må vente med de andre til får testet. Venter på svar fra Azeton, snakket om at han skulle ligge over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 Trur du pokker ikke det var hvitt på bakken da jeg sto opp i dag? Begynner å mistenke at sommeren er på hell Forresten er dette mitt innleg nr 1000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 OK!Kobler de enkleste systemene nå, må vente med de andre til får testet. Venter på svar fra Azeton, snakket om at han skulle ligge over. Okey. ringer deg når jeg er ferdig på jobb og hører hvordan ting ligger an. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 Er det mange som kommer på treffet? Hadde vært topp med skikkelig oppmøte for å sparke i gang vintertreffene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Jeg kommer iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 Kommer, men trenger sjåfør;) Koed har ikke klart å sendt delene mine enda:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet November 1, 2008 Forfatter Share Skrevet November 1, 2008 Kan plukke deg opp om du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Espen, hva er det Koed somler med? Eller venter de på leverandør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 De hadde ikke termostathuset på lager, men skulle få det inn i uka som gikk nå. Ringte di å sa de ikke trengte å sende dlene før de hadde alt, kommer liksom ikke så langt uten alle delene:P Einar: ringer deg i morgen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Skal desverre på jobb så må melde forfall. men fikk ihvertfall med meg sosialtreffet hjemme hos Hofstad igår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå