EirikL Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Prøv disse gutta her. Får veldig gode skussmål. http://www.spray-bil.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Da va tralla opp å gikk igjen... Men stort minuspoeng til koed, som ikke klarte å levere delene, bestilte FORRIGE søndag, å ikke sendt enda i dag.. Så da gikk pengene til GS Bildeler i Trondheim som hadde de på dagen;) Men for en deili følelse å kjøre rundt igjen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Da va tralla opp å gikk igjen...Men stort minuspoeng til koed, som ikke klarte å levere delene, bestilte FORRIGE søndag, å ikke sendt enda i dag.. Så da gikk pengene til GS Bildeler i Trondheim som hadde de på dagen;) Men for en deili følelse å kjøre rundt igjen;) Ordner på dagen jeg også... MED god pris Og kan godt montere . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Allti godt å montere;) Kommet langt med kompressorombygningen J? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 2000´nd innlegget;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Vært rimelig travelt til meg med overtid og hjelpe andre. Kjerringa klikka i dag når jeg hadde bursdag og ikke kom hjem.. Blir å starte over helgen med ladetrykk. Og jeg ordner SVÆRT gode priser på deler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Bursdag i dag? GRATTIS MED DAGEN;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Bursdag i dag?GRATTIS MED DAGEN;) Bursdag ja, men begynner å bli gammel, så best å la det passere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Bursdag i dag?GRATTIS MED DAGEN;) Bursdag ja, men begynner å bli gammel, så best å la det passere... Tillater meg å slenge inn en gratulasjon til deg her... Gratulerer med dagen..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Vært rimelig travelt til meg med overtid og hjelpe andre.Kjerringa klikka i dag når jeg hadde bursdag og ikke kom hjem.. Blir å starte over helgen med ladetrykk. Og jeg ordner SVÆRT gode priser på deler... Regnet med du har hatt en travel uke ja, fikk jo aldri no telefon på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Vært rimelig travelt til meg med overtid og hjelpe andre.Kjerringa klikka i dag når jeg hadde bursdag og ikke kom hjem.. Blir å starte over helgen med ladetrykk. Og jeg ordner SVÆRT gode priser på deler... Regnet med du har hatt en travel uke ja, fikk jo aldri no telefon på mandag. Skal prøve å få tid denne uken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Vært rimelig travelt til meg med overtid og hjelpe andre.Kjerringa klikka i dag når jeg hadde bursdag og ikke kom hjem.. Blir å starte over helgen med ladetrykk. Og jeg ordner SVÆRT gode priser på deler... Regnet med du har hatt en travel uke ja, fikk jo aldri no telefon på mandag. Skal prøve å få tid denne uken Har vært topp Har resonert meg frem ikveld til at katalysatoren min muligens har løsnet også. Tror det er svaret på at jeg har hatt en ulyd fra eksosanlegget så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Kan hjelpe deg med det ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Kanskje vi skulle prøve å få til en skikkelig bimmersfest en gang? Julebord med mer øl enn mat? Hofstad snakket jo om en filmkveld også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Kanskje vi skulle prøve å få til en skikkelig bimmersfest en gang? Julebord med mer øl enn mat? Hofstad snakket jo om en filmkveld også? "Julebord med mer øl enn mat?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå