ESveen Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Jo, var snakk om det. Jeg kjenner ikke Mexos så var litt i tvil om han kom eller ikke. Noen som har hørt fra han? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 Kom visst i går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 Jo, var snakk om det. Jeg kjenner ikke Mexos så var litt i tvil om han kom eller ikke. Noen som har hørt fra han? Er det ikke Tompan som kjenner Mexos (Julian)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 Hvis det blir treff idag, må jeg få vite det snarest. Er jo et stykke å kjøre for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 Halla folkens Jeg kom på Torsdag. Fikk skrudd litt bil på fredag (se prosjekttråden min), men ble så ringt opp av Bowling1 og måtte på jobb hele helgen så rakk ikke gjøre ferdig bilen. har skrudd mye gokart i helgen da hvis det gjelper Ble derfor også vanskelig å møte opp på treff, så derfor gjorde jeg ikke no mere med det Vi får prøve å få til et skikkelig Juletreff når bilen er på veien igjen Jeg må desverre reise tilbake til Oslo ikveld. Skolen venter imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet November 1, 2007 Forfatter Share Skrevet November 1, 2007 God dag godtfolk! På søndag er det igjen tid for ett nytt treff på Storm sentret på Tiller. Denne gangen ser det ut til at været tvinger oss ned i parkeringskjelleren. Oppmøte er Søndag 04 November 2007, klokken 13.00. Det er folk der i en to - tre timer iallefall. Håper oppmøte blir like bra som sist, da hadde vi faktisk det beste oppmøte siden starten. For de som ikke veit hva dette er, så er det ett uforpliktende treff for BMW entustiaster UANSETT årsmodell, motorkode eller tillstand. Flesteparten av bilene hittil har vært E34, E36 og E46 så vi håper å få besøk av noen nye karrosseri. Legger til at så å si ingen kjente hverandre før disse treffene, men folk har blitt godt kjent og har delt mye erfaringer og kontakter både på deler samt tips og triks. Møt Opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Fillern! Jobbhelg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet November 3, 2007 Forfatter Share Skrevet November 3, 2007 Ta med kaffe i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Skal hente denne motoren,endelig, i morgen Men får med meg litt av treffet først... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Jeg kommer til å stille i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 Begynner å bli på tide å sette over kaffe da gutter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet November 4, 2007 Forfatter Share Skrevet November 4, 2007 Helt klart! Da kommer spørsmålet om man skal vaske bilen... Ikke langt fra oppholds idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525ia*touring Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 jeg kommer og jeg må vaske bimmern hehe dirty Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28stian Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 Møter opp denne gangen jeg og, kom ting i veien siste to gangene, har plugga i motorvarmern nå , skal se om jeg får med en til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525ia*touring Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 hyggelig på bmw treff i dag absolutt verdt og møte opp på. min første men, ikke siste gang litt kjølig kansje men det gikk greit håper bildene kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå